محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

سخنران قبل از خطبه 21 شهریور

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

سخنران قبل از خطبه 21 شهریورحجتالاسلام شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان

نماینده ولی فقیه در دانشگاههای خوزستان:انقلاب اسلامی نقش بسزایی در شکوفایی علم و دانش داشته است

نماینده ولی فقیه در دانشگاههای استان خوزستان گفت:پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی در توسعه علم و دانش در کشور داشته است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام 'سید محسن شفیعی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) افزود: طی سه دهه گذشته با تلاش جوانان این مرز و بوم بسیاری از وابستگی ها به کشورهای غربی قطع شده است.

وی بیان کرد:تا پیش از انقلاب اسلامی ، کشور ایران تنها یک مصرف کننده بود و کشور های استعمار گر اجازه فعالیت های علمی به هیچ کشوری را نمی دادند.

حجت الاسلام شفیعی نگاه طبقاتی را از خصوصیات استکبار جهانی دانست و گفت:اولین درس امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام اسلامی به مردم اعتماد به نفس و دوری از درماندگی و وابستگی به غرب بود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان گفت:امام خمینی (ره) به ملت آموخت که با تحمل سختی ها و مشقت می توان راه را هموار کرد و به سر منزل مقصود رسید.

حجت الاسلام شفیعی افزود: با حمایت های ایشان ،جوانان وارد عرصه علم و عمل شده و امروز بسیاری از بخش های صنعتی و علمی کشور با تکیه بر توان جوانان کشور در حال انجام است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود راه مقابله با دشمنان و غلبه بر تحریم را اعتماد به توانایی های جوانان بیان فرمودند که باید به این مهم توجه داشت.

حجت الاسلام شفیعی در خاتمه از درگاه خداوند متعال برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا کرد...ایرنا

دریافت فایل صوتی سخنرانی:

دریافت
عنوان: سخنران21.6.93
حجم: 4.46 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.