محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز


نمازجمعه5دی93در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

حماسه 9 دی پاسخ مردم ایران به فتنه امریکا و کشورهای غربی است

حجت الاسلام حاجتی:

حماسه 9 دی پاسخ مردم ایران به فتنه امریکا و کشورهای غربی است و دوستداران رهبر معظم انقلاب اسلامی با بزرگداشت این روز اجازه دخالت و فتنه این کشور ها در نظام جمهوری اسلامی را نخواهند داد.


حجت الاسلام و المسلمین 'احمد رضا حاجتی' در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز که در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره)این شهر برگزار شد بیان کرد: انتظار مردم این است که قوه قضاییه با برگزاری دادگاهی سران فتنه را محاکمه و مجازات کند.

وی افزود: مردم در روز 9 دی با برگزاری راهپیمایی عظیم در سراسر کشور وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری نشان دادند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مراسم استقبال از دوتن از شهدای گمنام در دهدز و ایذه گفت: در این مراسم بیش از 20 هزار نفر از مردم این این شهر ها از دوتن از شهدای هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند.

حجت الاسلام حاجتی به حضور میلیونی زایران حرم امام حسین (ع) در روز اربعین اشاره کرد و افزود: بیش از 26 میلیون نفر در این روز برای برگزاری اربعین سید و سالار شهیدان در کربلا حضور داشتند و حماسه ای دیگر را رقم زدند.

وی بیان کرد: با این حضور میلیونی دشمن دیگر نمی تواند به فکر ایجاد تفرقه بین اهل سنت و شیعیان باشد زیرا مسلمانان جهان همگی ارادت ویژه ای به امام حسین (ع)دارند.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه جهان به سوی معنویت و شناخت از اسلام پیش می رود گفت: امروز در کشور عراق وقتی از جوانان این کشور سوال می شود که مرجع تقلدیتان چه کسی است ،رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان مرجع خود معرفی می کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای حزب الله همیشه در صحنه حضور دارند بیان کرد: در طول تاریخ یک بار علی (ع) تنها ماند و مردم دیگر اجازه نخواهند داد که جانشینان ایشان تنها بمانند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.20 صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام طبیب

3- قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای رعیت پور

4- سخرانی قبل ازخطبه مهندس بهمنی رئیس شرکت ملی حفاری ایران

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمد باقر تاجر                     مکبر: آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 5.06 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.4 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۵
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.