محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 12 دی 93 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:

برگزاری اجلاس سراسری نماز در اهواز افتخاری ماندگار برای خوزستان است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز گفت:برگزاری موفق اجلاس سراسری نماز و تعالی فرهنگی در اهواز افتخاری ماندگار و جاودانه برای مردم خوزستان خواهد بود.

آیت الله ' سیدمحمدعلی موسوی جزایری 'در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: این اجلاس دو روزه که با موفقیت و با حضور بسیاری از وزرا و معاون اول رییس جمهوری در اهواز برگزار شد برکات زیادی برای مردم خوزستان به دنبال دارد و در جامعه استان اثر بخش خواهد بود.

 

وی از استاندار خوزستان و حجت الاسلام محسن قرائتی که در برگزاری این اجلاس نقش مهم و برجسته ای ایفا کردند تقدیر کرد و گفت: در این اجلاس مسایل و مشکلات موجود در راه اقامه و احیای نماز مطرح شد و پیشنهادات و راهکارهای خوبی برای ارتقای فرهنگ نماز مطرح گردید.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به برگزاری رزمایش محمدرسول الله (ص) در پهنه آبهای جنوبی کشور و اقیانوس هند گفت:حضور با اقتدار دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیروی دریای ارتش و سپاه در این رزمایش نشانه اقتدار ایران در منطقه می باشد.

 

وی گفت: برگزاری این رزمایش ها تهدیدی برای هیچیک از کشورهای منطقه نبوده و این رزمایش ها صرفا برای حفظ آمادگی دفاعی بیشتر و مقابله با تهدیدات دشمنان فرامنطقه ای است.

 

آیت الله موسوی جزایری با گرامیداشت هفته وحدت از این هفته به عنوان هفته ای مبارک و تقویت وحدت و همدلی بین شیعه و سنی نام برد و گفت: امیدواریم هفته وحدت سبب نزدیکی فرق اسلامی با یکدیگر شود.

 

وی با تبریک سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت خدیجه کبرا (س) اظهار داشت: این ازدواج مبارک برای همه جوانان الگو و نمونه است چون در کمال سادگی برگزار شد.

 

خطیب جمعه اهواز در ادامه به 17 دی سالروز کشف حجاب توسط رضا خان اشاره کرد و گفت : رضا خان در طول حکومت ظالمانه اش با روحانیت به دشمنی پرداخت ،عزاداری امام حسین(ع) را ممنوع کردو حجاب را از سر دختران و زنان برداشت که این بزرگترین خیانت رضا خان محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بانوان ما باید بیش از پیش به حجاب و عفاف توجه کنند افزود:اگر حجاب نباشد تربیت درست و اسلامی صورت نمی گیرد و فرزندان صالح تحویل جامعه نمی شود.

 

امام جمعه اهواز همچنین با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی از حضور مردم شریف استان خوزستان در سالروز حماسه 9 دی تقدیر کرد و گفت: در جریان حماسه 9 دی 88 چشم فتنه کور شد و دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

 

وی گفت: اگر حضور خوب مردم در حماسه 9 دی نبود و مردم پای کار نمی آمدند دشمن می توانست صدمات بیشتری به نظام اسلامی وارد نماید اما شکل گیری این حماسه عظیم توطئه ها را در نطفه خفه کرد.

 

آیت الله جزایری در خطبه اول اهواز نماز ضمن دعوت خود و عموم نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت:تقوا سپری در مقابل آتش جهنم و دوری از گناه و معاصی است..... ایرنا  

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11/20صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی   

                                    

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام  بزاز

3- قرائت زیارت آل یاسین توسط حجت الاسلام شیعه زاده

4- سخنران قبل از خطبه حجت الاسلام جعفری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای محمدباقر تاجر              مکبر : آقای درفشان

دریافت فایل صوتی خطبه ها: 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.8 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 4.03 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.