محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 19 دی 93 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری:

استخدام نیروهای غیر بومی ظلم در حق مردم خوزستان است

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که ظلم و بی انصافی است که استخدام از استان های دیگر صورت گیرد، تصریح کرد: این مسأله غلط است و دیگر چنین چیزی را تحمل نمی کنیم.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز، در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز، با اشاره به مشکل بیکاری در خوزستان گفت: این مشکل در خوزستان به سبب جمعیت زیاد مضاعف شده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به این که بخش عمده ای از نفت و تأسیسات نفتی در این استان است، تصریح کرد: ظلم و بی انصافی است که استخدام از استان ها و جاهای دیگر صورت گیرد؛ این مسأله غلط است و دیگر چنین چیزی را تحمل نمی کنیم.

خدا راضی نیست مردمی که زمین هایشان را با قیمت کمی فروخته اند، بیکار بمانند

وی با بیان این که بخش اقتصاد توسعه نیشکر خوزستان مجتمعی بزرگ برای کشور است، گفت: خدا راضی نیست که آقایان این زمین هایی را که به قیمت کمی در اختیار گرفته اند، صاحبان آنها بیکار بمانند و نیروهای غیر بومی را استخدام کنند.

آیت الله موسوی جزایری بابیان این نکته که گرچه مردم استان های دیگر به اشتغال هم نیاز دارند اما اولویت با کیست؟ خطاب به مسؤولان تأکید کرد: استفاده از نیروهای بومی را در اولویت استخدام های خود قرار دهید.

مسؤولان عدالت اجتماعی را رعایت کنند

وی همنین درباره استفاده از تولیدات بومی استان سخن گفت و بیان داشت: چرا تا زمانی که می شود از تولیدات خوزستان استفاده کنیم، محصولات را از تهران و دیگر استان های کشور خریداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که از مسؤولان به ویژه مسؤولان کشوری می خواهیم عدالت اجتماعی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه در این راستا به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

جنایت اخیر فرانسه حاصل چاه کندن برای دیگران است

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت اخیر در فرانسه اشاره کرد و بیان داشت: این کشت و کشتار بد در فرانسه را محکوم می کنیم.

وی با بیان این که این حرکات ترور است و ترور در اسلام جایگاهی ندارد، خطاب به دولت فرانسه تصریح کرد: این چاهی بود که خود آن را به وجود آوردید.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان افزود: داعش و تروریست ها را غربی ها به وجود آوردند و برخی از آنها نیز اروپایی هستند.

دود داعش به چشم عاملان به وجود آورنده آنها خواهد رفت

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که جالب است اینها داعیه دار ساختن کشور اسلامی هستند، ابرازداشت: به یقین دود داعش و تروریست ها به چشم عاملان آنها خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که از روز نخست به اروپایی ها و عاملان به وجود آورنده تروریست ها هشدار دادیم، اظهارداشت: امیدواریم هرچه زودتر عبرت بگیرند.

شعار غربی ها برای مقابله با تروریست دروغ است

وی خاطرنشان کرد: گرچه اکنون غربی ها شعار مقابله با داعش و دیگر تروریست ها را سر می دهند، اما این شعارها واقعیت ندارد و دروغ می گویند.

امام جمعه اهواز با بیان این که خدای تبارک و تعالی آنها را تنبیه خواهد کرد، افزود: خوشبختانه در سوریه و عراق اوضاع بسیار خوب است و مردم در حال پیشروی هستند.

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11/30صبح با قرائت قرآن آقای کاظمی   

                                    

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام  طبیب

3- سخنران قبل از خطبه حجت الاسلام جعفری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 

4- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه

در خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای سیاح              مکبر : آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها: 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 18.5 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 16.2 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۹
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.