محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 3 بهمن در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله دکتر حیدری

امام جمعه موقت اهواز برگزار شد

 

خطیب جمعه اهواز:

آمریکا و اروپایی ها از پیشرفت اسلام هراس دارند

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها از پیشرفت اسلام در جهان خوف و هراس دارند و به عنوان عکس العمل روی نقطه مشترک مسلمانان و پیوند آنها انگشت گذاشته اند.

آیت الله 'محسن حیدری' در خطبه های نماز جمعه اهواز با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی 'شارلی ابدو' در هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) افزود: در واکنش به این اقدام منزجرانه قیام سراسری در مناطق مختلف جهان اعم از آسیا، آفریقا و اروپا برپا شده است.

وی ادامه داد: مسلمانان بیدار دل ، متعهد و مسوول با اهانت های جسورانه مشتی اراذل و اوباش مواجه شدند و انزجار خود را اعلام کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ، آمریکا از تروریست های داعش علیه اسلام استفاده می کند افزود:باید با وحدت اسلامی ، همبستگی و وحدت مذاهب اسلامی را به نمایش گذاشت و در این میان لبیک یا محمد رسول الله(ص) بزرگترین حرکت مسلمانان علیه این اقدام توهین آمیز است.

آیت الله حیدری همچنین با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی افزود: اروپایی ها و آمریکایی می خواهند ملت ها را علیه اسلام بشورانند و امید می رود نامه معظم له چراغی باشد برای تمام کسانی که نفس مستعد دارند تا به سوی اسلام حرکت کنند.

وی این چنین اقدام های مذبوحانه را نشات گرفته از دسیسه آمریکایی ها و مزدورانش دانست و گفت: اتحاد مسلمانان رمز موفقیت آنها و خنثی شدن دسیسه های بدخواهان است....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11/30صبح با قرائت قرآن حریریان

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام  امانت

3- قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای حریریان

4- سخنران قبل از خطبه مهندس عماد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان

5- ایراد خطبه ها و اقامه نماز توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محسن صفری                مکبر :آقای حریریان

  دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.99 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 6.79 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۳
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.