محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه10 بهمن 93در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

انقلاب مردم ایران، نگاه جدیدی از اسلام ناب به جهانیان ارائه کرد

امام جمعه موقت اهواز با گرامیداشت 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و برگزاری جشن ها پیروزی انقلاب، گفت:انقلاب مردم ایران در سال جدید، نگاه جدیدی از اسلام ناب محمدی به عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین 'احمد رضا حاجتی' در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه این شهر اظهار کرد:امام خمینی (ره) با انقلاب خود، نگاه همه تحلیلگران را به سمت ایران بازگرداند به گونه ای که تحلیلگران غربی با تحقیق و بررسی اعلام کردند که پیامهای امام راحل بشر، نجات بشر قرن 21 را دنبال می کند.

وی از امام خمینی (ره) به عنوان اصلاحگر قرن و سرمنشا تحولات بزرگ جهان یاد کرد و افزود:جوانان عدالت طلب و آزادی خواه امروز جهان، تشنه شنیدن صدای اسلام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین گفت:امام راحل عظیم الشان، به اسلام و ایرانی عزت داد و به ایرانیان عزت نفس و خودباوری بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اثرات مثبت و چشمگیر شبکه الاهواز در عرصه رسانه ای گفت: شبکه ماهواره ای الاهواز با همت آیت الله موسوی جزایری تأسیس و اکنون مخاطبان بسیاری را در کشور های گوناگون به خود جذب کرده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به راه اندازی بخش فارسی این شبکه تصریح کرد: راه اندازی بخش فارسی در شبکه الاهواز گام بسیار بزرگی در عرصه رسانه است که با استفاده از آن می توان سخن حق را به جهانیان ارسال کرد.

" این شبکه بر روی ماهواره عرب ست با فرکانس 11681 قابل مشاهده است."
امام جمعه موقت اهواز همچنین با بیان وقوع پدیده انتشار ریزگردها در اهواز، از مسئولان خواست در جهت رفع این مشکل اقدام جدی انجام دهند.

به گزارش ایرنا، ائمه جمعه دیگر شهرهای استان خوزستان نیز در سخنان خود، با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، وحدت مردم و مسئولان و حفظ دستاوردهای این نظام را خواستار شدند….ایرنا...رسا...

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.20 صبح با قرائت قرآن آقای موسوی

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام بزاز

3- قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای سمیع

4- سخرانی قبل ازخطبه حجت الاسلام جوانمرد زاده مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در

دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمد باقر تاجر                     مکبر: آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 10.1 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 6.95 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.