محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

جلیلی:

ملت ایران باحضور گسترده درراهپیمایی 22 بهمن نشان داد تحقیر را نمی پذیرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از حضور انقلابی و بابصیرت ملت ایران در راهپیمایی حماسی و تاریخی 22بهمن گفت: ملت ایران امروز نشان داد که تحقیر را نمی پذیرد و با آن بیگانه است.

جلیلی: ملت ایران باحضور گسترده درراهپیمایی 22 بهمن نشان داد تحقیر را نمی پذیرد

سعید جلیلی  چهارشنبه در اجتماع راهپیمایی 22بهمن اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) افزود: ملت بزرگ و انقلابی ایران در 36سال گذشته نشان داده جایی که عزت و شرف و هویت آن به خطر افتد، واکنش سختی از خود نشان می دهد و آن را رد می کند و راهپیمایی ده ها میلیونی مردم در 22بهمن از آن جنس عکس العمل ها و واکنش هاست.

وی خطاب به دولتمردان آمریکایی که در سخنان خود می گویند 'ملت ایران در برنامه هسته ای خود باید انتخاب و تصمیم سختی بگیرد' اظهارکرد:ما تصمیم خود را 36سال پیش با پیروزی انقلاب اسلامی گرفته ایم و اجازه ندادیم اراده خود را بر ما تحمیل کنید و این ما بودیم که اراده خود را بر اراده غیرمنطقی شما تحمیل کردیم.

وی گفت: آمریکایی ها اراده کرده بودند شاه را نگه دارند، و ما شاه را بیرون کردیم ؛ استکبار جهانی به سردکردگی آمریکا اراده کرده بود که مقاومت و ایستادگی ملت ایران را بشکند، ولی اراده ما قوی تر شد و صدای رسای به حق انقلاب اسلامی هم اکنون در همه جای جهان طنین انداز است.

وی اظهارکرد: ایران اسلامی به برکت داشتن نعمت رهبری هوشمند، و ایمان و حضورش در عرصه های مختلف، مقابل قدرت های شیطانی و استکباری ایستاده و موفق نیز شده و به بسیاری از اهداف خود رسیده است.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در ادامه گفت:آمریکا بداند دیگر نمی تواند حتی در خواب برای ملت ها تصمیم بگیرد و خواست خود را بر ملت ها تحمیل کند.

جلیلی افزود: خواب های آشفته آمریکایی ها برای تسلط بر کشورهای منطقه با بیداری ملت ها تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به شکست ها و ناکامی ها پی درپی آمریکا و متحد اصلی اش در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی، ملت های منطقه مقابل زیاده خواهی ها و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند و اجازه نمی دهند خواست خود را به آنان تحمیل کنید.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با رشادت و جبهه مقاومت لبنان تحقیر و ذلیل شده افزود: امروز سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با الهام از انقلاب اسلامی، توی دهن رژیم صهیونیستی می زند و افسانه شکست ناپذیری این رژیم را باطل کرده است.

عضو شورای عالی امنیت ملی در این سخنرانی با تجلیل از حضور مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان در صحنه های مختلف بویژه هشت سال دفاع مقدس بیان داشت:مردم و شهدای خوزستان با مقاومت خود حماسه ها آفریدند و همچنان نیز در صف اول دفاع از استقلال و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) هستند.

وی خوزستان را قلب ملت ایران توصیف کرد و گفت:خوزستان مظهر اراده و یکپارچگی ملت ایران است و در سایه وحدت ، ایمان به خدا و عشق و ارادت به ولایت فقیه، سنگر اول دفاع از کشور خواهد ماند.

جلیلی از حضور مردم انقلابی و صبور اهواز و دیگر شهرهای خوزستان در راهپیمایی 22بهمن با وجود هوای غباری منطقه تجلیل کرد و گفت: مردم خوزستان به حق دین خود را به ایران و اسلام ادا کردند....ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.