محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

حماسه حضور مردم اهواز در راهپیمایی 22بهمن با وجود گردو غبار غلیظ

راهپیمایی 22بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، چهارشنبه با وجود گرد و غبار غلیظ ،با حضور حماسی و یکپارچه مردم اهواز برگزار شد.

حماسه حضور مردم اهواز در راهپیمایی 22بهمن با وجود گردو غبار غلیظ

مردم متدین و انقلابی اهواز در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با حضور یکپارچه و گسترده در راهپیمایی 22بهمن نشان دادند که در دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا مصمم و یکدل هستند.

راهپیمایان اهوازی اعم از زن و مرد ، کوچک و بزرگ، با وجود گرد و غبار غلیظ و وزش باد شدید با سردادن شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس، بر تداوم راه پرافتخار انقلاب اسلامی و صیانت از استقلال کشور تاکید کردند.

شرایط بد جوی در اهواز به گونه ای رقم خورد که حرکت راهپیمایان در مسیر راهپیمایی کند شده بود ولی نظم و انسجام آن مثال زدنی بود.

در مسیر راهپیمایی آدمک ها و مظاهر استکبار جهانی و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز به نشانه نفرت و انزجار از دشمنان انقلاب اسلامی به آتش کشیده شد.

راهپیمایان همچنین با سر دادن شعار لبیک یا محمد(ص) ، حمایت جبهه استکبار از اهانت کنندگان به نبی مکرم اسلامی حضرت محمد (ص) را به شدت محکوم کردند.

پیشاپیش جمعیت راهپیمایی 22بهمن در اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ، مسوولان استانی و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی خوزستان حضور داشتند.

بنا به این گزارش راهپیمایی مردم اهواز از ابتدای خیابان سلمان فارسی - چهار راه آبادان تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر ادامه یافت.

سخنرانی 'سعید جلیلی' عضو شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، و قطعنامه سراسری راهپیمایی 22بهمن بخش پایانی این راهپیمایی حماسی بود.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود راهپیمایی 22بهمن ساعت 9 و 30دقیقه از میدان بسیج اهواز شروع و تا چهار راه آبادان ادامه یابد، ولی با تدبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به دلیل گرد و غبار و احتمال آسیب رسیدن به مردم به ویژه افراد خردسال، راهپیمایی از ابتدای خیابان سلمان فارسی شروع و سخنرانی و اجتماع راهپیمایان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

بنا به این گزارش راهپیمایی 22 بهمن با وجود وضعیت نامساعد جوی و گرد و غبار غلیظ در بیشتر نقاط خوزستان، در 72 نقطه شهری این استان برگزار شد.

میزان ذرات معلق در هوا در روز چهارشنبه در اهواز بیش از 10 هزار میکروگرم بر متر مکعب یعنی بیش از 66 برابر حد مجاز اعلام شد.

میزان طبیعی ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است..... ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.