محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 24 بهمن 93 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز خواستارعملگرایی علما و مسوولان خوزستان برای گرد وخاک شد

امام جمعه اهواز از مسوولان و ائمه جمعه و علمای استان خوزستان خواست برای حل مشکل پدیده گرد و غبار و ریزگردها واحد عمل کنند و وارد میدان برای رفع مشکل شوند.

آیت الله 'سید محمد علی موسوی جزایری' در خطبه های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی در اهواز اظهار داشت: مسوولان استانی با یاری گرفتن از کارشناسان و شخصیت های مهم کشور باید به مبارزه با ریزگردها بپردازند.

وی بیان داشت: رهبری توجه خاصی به حل مشکل ریزگردها در استان خوزستان دارند و از هیات دولت خواست تا تمام امکانات و تلاش خود را برای مقابله با ریزگردها به کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه افزود: متاسفانه در فضای مجازی برای ایجاد ترس و وحشت در بین مردم حرف های دروغ و مطالب بی پایه و اساسی در مورد پدیده گرد و غبار در استان زده می شود که از مردم تقاضا می شود به این مطالب بی پایه توجه نکنند.

امام جمعه اهواز همچنین با بیان این که از پیشنهادهای مردم برای حل این مشکل می توان استفاده کرد، از مردم خوزستان خواست نظر، پیشنهاد و راهکار مورد نظر برای مقابله با ریزگردها طی نامه در اختیار وی قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بر مذاکراتی که دولت با کشورهای اروپایی و آمریکا برای لغو تحریم ها دارد افزود: رهبر معظم انقلاب در این خصوص می فرمایند؛ دولت و مسوولان کشور تلاش دارند که تحریم ها را لغو کنند اگر هم موفق نشدند در کشور راه حل های زیادی برای خنثی کردن تحریم ها وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه پرتاب ماهواره فجر را افتخاری برای نظام اسلامی دانست و بیان داشت: پرتاب این ماهواره که تمام امکانات آن توسط متخصصان داخل کشور بوده است افتخاری برای ایران است که با پرتاب در ارتفاع 400 کیلومتر توانست رکودشکنی کند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11/30صبح با قرائت قرآن آقای کاظمی   

                              

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام  بزاز

3- سخنران اول قبل از خطبه دکتر کیانی نژاد مسئول بسیج اساتید استان خوزستان

4-  معرفی کتاب مفاتیح الحیاط اثر آیت الله جوادی آملی توسط مجری

5- سخنران دوم قبل از خطبه علی عاشور از مبارزین بحرینی

6- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر              مکبر : آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها: 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.82 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.79 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۴
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.