محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 1 اسفند 93 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:

تحقق اقتصادمقاومتی از مهمترین خواسته های رهبری است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان تحول در اقتصاد داخلی کشور یاد کرد و گفت:مردمی شدن و درونگرایی اقتصاد از مهم ترین منویات رهبری انقلاب است.

 

آیت الله 'سید محمدعلی موسوی جزایری' در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با بیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی با ایشان، اظهار کرد:بر اساس فرمایشات معظم له، اقتصاد کشور باید با تکیه بر توان داخلی و با تدبیر، حکمت و درایت توانمند شود تا تامین نیازهای کشور به خارج از کشور به حداقل برسد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: بر اساس بیانات معظم له، اقتصاد ما باید مردمی شو، زیرا هرگاه مردم در صحنه حاضر شوند کارها به خوبی و به سرعت پیش می رود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه دشمن با حربه تحریم اقتصادی ایرانیان را تهدید می کند، ادامه داد:راه حل این است که ملت در صحنه حاضر شده و با توانمند کردن تولید و پایه های اقتصاد، تاثیرپذیری اقتصاد از خارج را به حداقل برسانیم.

امام جمعه اهواز همچنین با بیان آمار بیکاری در استان خوزستان، اظهار کرد:وقتی می توان از نیروهای داخل استفاده کرد، استفاده از نیروی انسانی غیربومی در استان جفا به مردم و جوانان خوزستان است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در فراز دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و بهورز، اظهار کرد:این بانوی بزرگوار برای تمامی زنان و مردان اسوه و الگوست و باید از فضایل ایشان بهره بگیریم....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11/30صبح با قرائت قرآن آقای عچرش 

                              

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام  طبیب

3- مداحی و قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای شیعه زاده

4-  معرفی کتاب عصر امام خمینی (ره) اثر حجت الاسلام حاجتی توسط مجری

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر              مکبر : آقای صباغان

دریافت فایل صوتی خطبه ها: 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.47 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 11 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.