محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 15 اسفند 93در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

رهنمودهای رهبری کشور را به قدرت منطقه تبدیل کرده است

امام جمعه موقت اهواز گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور را به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل کرده به طوریکه امروز ایران بر کشورهایی مانند سوریه ،یمن و عراق حضوری موثر دارد.

 حجت الاسلام احمد رضا حاجتی در خطبه این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود:رشادت های سرداران ایرانی و نصیحت های رهبر معظم انقلاب موجب شده بیش از 30 هزار نفر از جوانان سنی و شیعه عراقی به رهبری سردار سلیمانی و فرماندهان عراقی با تروریست های داعش مبارزه کنند.

وی ادامه داد:تحولات بسیاری در حال رخ دادن در جهان و برخی از کشورهای مسلمان است، و این مساله پیش بینی امام خمینی (ره) بود که فرموند ' انقلاب اسلامی تنها مختص به ایران نیست و بزودی تمام جهان را شامل می شود.'

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: انقلابی که امروز در کشورهای مسلمان منطقه شاهد آن هستیم، ادامه راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است، و این شعار امروز در کشورهای مسلمان شنیده می شود.

حجت الاسلام حاجتی گفت: خوشبختانه با تکیه بر توانایی های بومی کشور، ایران به جایگاه واقعی خود نزدیک شده و برخلاف تصور دشمنان صدای انقلاب اسلامی جهانی شده است.

وی افزود: کشورهای غربی و آمریکا باید بدانند با ایرانی مقتدر و قدرتمند روبه رو هستند که از مواضع خود که همان تحقق آرمان های انقلاب است کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی اعتراف کرد که برنامه های راهبردی رهبر معظم انقلاب، اوباما رییس جمهور آمریکا را در آستانه تسلیم شدن قرار داده است.

وی بیان کرد: روزنامه های آمریکایی رهبر انقلاب اسلامی را یک نابغه و تئوریسین معرفی کرده اند که تاکنون مذاکرات هسته ای را به سود مردم ایران پیش برده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان خواسته اند این پیام اعلام شود که اگر آل سعود مشکلی برای آیت الله شیخ نمر روحانی مبارز عربستانی ایجاد کند ،مردم ایران نماز مغرب و عشا را در قبرستان بقیع خواهند خواند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به مصادف شدن ایام فاطمیه با ایام نوروز، از نیروی انتظامی و دستگاه قضا خواست برای حفظ شان این ایام، نظارت ها را بیشتر کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان نیز در سخنرانی پیش از خطبه ها با بیان اینکه 97 هزار خانواده دراین استان زیرپوشش این کمیته هستند گفت: این تعداد پنج درصد از کل مردم خوزستان است که با توجه به منابع مالی و صنعتی موجود این استان، آمار خوبی برای خوزستان نیست.

هوشنگ خباز اظهارکرد: این تعداد شامل 235 هزار نفر هستند که از این تعداد شش هزار و 700 نفر دانشجو، و 12 هزار و 100نفر از ایتام هستند.

وی گفت: در 9 ماه نخست امسال مردم خوزستان از طریق صندوق های صدقات 93 هزار میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: در این مدت 150میلیارد ریال زکات، و 243هزار میلیارد یال نیز از طریق وجوه امانی به این کمیته کمک شد.

وی بیان کرد:تا پایان امسال جشن خودکفایی برای 10 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در خوزستان برگزار می شود...ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.20 صبح با قرائت قرآن آقای جاسمی

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام طبیب

3- سخرانی قبل ازخطبه آقای خباز سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان

4- معرفی کتاب زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) اثر استاد سید جعفر شهیدی

5- قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای کاظمی

6-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمد باقر تاجر                     مکبر: آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 9.06 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.14 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۵
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.