محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 29 اسفند در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حسن زاده

امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام حسن زاده:

تحریم تاثیری در پیشرفت کشور نداشته است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بهره برداری از فاز 12 پارس جنوبی گفت: بهره برداری از این پروژه نشان می دهد با تلاش دولت در سال 93 ، تحریم ها هیچ تاثیری در پیشرفت کشور نداشته است.


حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) گفت:فاز 12 پارس جنوبی در حالی با حضور رئیس دولت یازدهم به بهره برداری رسید که به دلیل تحریم ها تمامی تجهیزات این پروژه توسط مهندسان در کشور بومی سازی شد. 

وی ادامه داد: تحریم ها هیچگاه بر اراده ملت ایران موثر نبوده و موجب نشده مردم در مقابل کشور های متخاصم سر تسلیم فرود آوردند. 

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: در زمینه علمی ،فناوری ،طب و نانوتکنولوژی در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری حاصل شده است.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد : در سال 93 مسوولان استانی نیز تلاش بسیاری برای توسعه استان و شهر اهواز داشتند که نمونه این تلاش ها بهره برداری از پروژه تعریض پل شهید دقایقی است. 

وی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در استان خوزستان گفت: استان خوزستان این افتخار را دارد پس از استان خراسان رضوی میزبان بیشترین حضور مقام معظم رهبری در استان باشد و آخرین حضور ایشان در سال گذشته در منطقه عملیاتی ثامن الائمه بوده است. 

امام جمعه موقت اهواز افزود: هر ساله تعداد زیادی از مردم کشور برای زیارت یادمان های دفاع مقدس به استان خوزستان سفر می کنند و در بسیاری از ایام سال این مناطق میزبان میهمانانی از خارج کشور است. 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به پدیده گرد و غبار در استان خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در سخنانی فرمودند مسئله ریزگردها نباید سیاسی شود لذا این مشکل باید با تدابیر لازم از سوی دولت حل شود. 

وی با اشاره به واگذاری امور به بخش خصوصی گفت:خصوصی سازی یکی از سیاست های اقتصاد مقاوتی است که با اجرای این امر بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی قابل حل است. 

امام جمعه موقت اهواز با گرامی داشت یاد شهید علی منیعات از شهدای مدافع حرم در کشور عراق گفت: این شهید بزرگوار از جوانان ولایتمدار خرمشهری بود که امیدواریم راهش پر رهرو باشد. 

حجت الاسلام حسن زاده با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت:حضرت فاطمه در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید زیرا انحرافی که پس از رحلت پیامبر اسلام روی داد در مساله ولایت و رهبری جامعه بود. 

وی حضرت فاطمه (س) را شخصیتی بی منتها معرفی کرد و گفت: با توجه به همزمان شدن ایام درگذشت این حضرت با نوروز از مردم مومن ایران اسلامی انتظار می رود در ایان نوروز حرمت این فاطمیه را حفظ کنند.

امام جمعه موقت اهواز با گرامیداشت سالروز درگذشت سید احمد خمینی یادگان بنیانگذار نظام اسلامی گفت:امام خمینی (ره) همواره از فرزندشان به عنوان یکی از امین ترین و نزدیکترین افراد به خود نام می برد. 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن نفت اظهار کرد: ملی شدن نفت حرکتی است که در تاریخ کشور جاودانه شده است. 

امام جمعه موقت اهواز به سالروز عملیات فتح المبین اشاره کرد و گفت: این عملیات عظیم که در دوم فروردین سال 61 انجام شد دشمن را از مناطق مرزی در کرخه متواری کرد.

حجت الاسلام حسن زاده همچنین به روز جهانی آب اشاره کرد و از مردم خواست با توجه به مشکل کمبود آب در کشور در مصرف آب صرفه جویی کنند. 

وی به سوم فرورین سالروز تاسیس حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: در سال 1301 این حوزه علمیه توسط شیخ عبدالکریم حائری بنا شد که بسیاری از بزرگان و عالمان کشور در این حوزه علمیه تحصیل کرده اند. 

امام جمعه موقت اهواز در خصوص روز جهانی هواشناسی نیز گفت: با پیشرفت های علمی در کشور در زمینه هواشناسی و تجهیز پایگاه های هواشناسی به دستگاه های سنجش خوشبختانه امروز برای تعیین وضعیت آب و هوا مشکلی در کشور و استان خوزستان وجود ندارد....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11/20 صبح با قرائت قرآن آقای انجیلی

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام طبیب

3- قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای سمیع

4- ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام  والمسلمین حسن زاده امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری : آقای تاجر                 مکبر :آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها: 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.22 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.2 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.