محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 14 فروردین94 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:

آل سعود مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی است

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با محکوم کردن 'جنایت های رژیم آل سعود در سوریه، بحرین، فلسطین، یمن و عراق' گفت: آل سعود مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی است.


آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز افزود: آنها در یمن به صورت بسیار رذیلانه و وحشیانه تجاوز نظامی کردند و در نتیجه صدها نفر کشته شدند که دهها نفر آن کودک و حتی طفل شیرخواره بودند.

وی اضافه کرد: گروه های تروریستی در برخی کشورهای منطقه در حمایت از منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا دست به جنایت های فجیع و اقدام های وحشیانه می زنند.

وی با محکومیت اقدام های گروه های تروریستی وهابی و تکفیری در این کشورها اظهار کرد: اینها میلیون ها جلد کتاب ضد امام خمینی(ره) چاپ و در جهان توزیع کرده اند و اهانتی نمانده که به ملت ایران و مردم انقلابی نکرده باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آل سعود مسجد الحرام را در اختیار وهابیون قرار داده که اینها به ائمه اطهار(ع) و تشیع اهانت کنند.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر در شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در بامداد روز پنجشنبه در پارک گمبوعه حمیدیه گفت: دست های پلیدی از آستین های ناپاک در این روز مامورانی که از تمام راحتی و تفریحات و خانواده خود صرف نظر کرده و شبانه روز در حال پاسداری و حفظ امنیت مردم بودند به رگبار بستند و تعدادی از آنان را به شهادت رساندند.

وی افزود: اینها با الهام از وهابیت خبیث، جیش بنی امیه و سپاهیان یزید دست به چنین کاری زده اند؛ مرگ بر این عناصر هم کم است و امید می رود پرونده اینها و اربابانشان هر چه زودتر بسته شود.

امام جمعه اهواز از عاملان این حادثه به عنوان مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی نام برد و بر ضرورت تلاش هر چه بیشتر در شناسایی و مجازات آنها تاکید کرد.

در حمله مسلحانه افراد ناشناس به یکی از ایستگاه های نوروزی موقت نیروی انتظامی در پارک گمبوعه حمیدیه در بامداد روز پنجشنبه سه نفر از ماموران این نیرو به شهادت رسیدند.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به پیروزی های اخیر در کشور عراق گفت: در عراق شاهد پیروزی، مردم این کشور هستیم، که تمام اینها نتیجه شهادت شهیدانی مانند سید محمدباقر صدر و دیگر شهداست.

وی در ادامه با اشاره به شعار امسال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: باید سوء ظن ها و خیانت ها را کنار گذاشت و همدلی و همزبانی واقعی داشت؛ با کسانی که از خط قرمزها عبور کرده اند کاری نداریم و آنهایی که از این خط قرمزها عبور نکرده اند خودی هستند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11/30صبح با قرائت قرآن آقای عچرش 

                              

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام  بزاز

3-  معرفی کتاب عصر امام خمینی (ره) اثر حجت الاسلام حاجتی توسط مجری

4- سخنران قبل از خطبه حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای سیاح            مکبر : آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها: 

دریافت
عنوان: خطبه ها
حجم: 20.6 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۴
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.