محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 4اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حسن زاده

امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

توافق هسته ای باید شفاف باشد تا طرف مقابل از آن سوء برداشت نکند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 1+5 گفت: هر توافق هسته ای باید شفاف ، روشن و دربرگیرنده جزییات باشد تا طرف مقابل از آن سوء برداشت به نفع خود نکند.

 

حجت الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر باتاکید مجدد بر اصل شفاف بودن توافق هسته ای ادامه داد: طرف مذاکره کننده اهل منطق و استدلال نیست به همین دلیل توافق نامه باید شفاف باشد تا به هیچ عنوان امکان سوء استفاده از آن نداشته باشد.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه گفت: در مذاکرات باید خطوط قرمز را رعایت کنیم ، حذف بازرسی از اماکن نظامی و توسعه و تحقیق در حوزه هسته ای خطوط قرمز ما هستند که نباید از آنها کوتاه بیاییم.
وی اظهار کرد: مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در این باره صریح بوده، ایشان اصل مذاکره را به دولت های قبل و فعلی اجازه داده اند.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه پنجم اردیبهشت ماه 1359روز شکست حمله آمریکا به طبس را یادآور شد و افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان و با تایید امام (ره) و قطع روابط ایران و آمریکا، این شکست را می توان مفتضحانه نامید.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین با اشاره به هفته سلامت از اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید تقدیر و ابراز امیدواری کرد وزارت بهداشت این طرح را که بار مالی زیادی از روی دوش خانواده بیماران برداشته ادامه دهد و هزینه های آن مانع گسترش و ادامه آن نشود.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه نگرانی و دغدغه های اعضای شورای اسلامی شهر اهواز باید برای شهر و مسایل شهری باشد به در پیش بودن نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: آنچه دوره های گذشته در اهواز داشتیم تجربه موفقی از شوراها نبوده است.
وی تصریح کرد: نمی خواهم وارد حواشی شوم اما آنچه انتظار داریم این است که تمام نگرانی، دغدغه و برنامه اعضای شورا باید برای شهر و مسائل عمرانی و رفاهی شهر باشد.
حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: خدمات خوبی توسط شهرداری اهواز انجام شده اما اگر حمایت اعضای شورای شهر بیشتر باشد پیشرفت های بیشتری را شاهد خواهیم بود.... ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای عچرش

2- سخنران اول قبل از خطبه ها حجت الاسلام سعادت نیا رئیس شورای اسلامی شهر اهواز

3- معرفی کتاب نیمه پنهان آمریکا اثر استاد زرشناس

4- سخنران دوم قبل از خطبه ها دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام  والمسلمین حسن زاده امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری : آقای تاجر                 مکبر :آقای شیعه زاده

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 16.8 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 26.1 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۴
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.