محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 25 اردیبهشت به امامت آیت الله دکتر حیدری

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

نمازجمعه 25 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله دکتر حیدری

امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

آیت اله دکتر حیدری:

اصل و نسب آل سعود یهودی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز گفت: اصل و نسب آل سعود یهودی است و همواره در کنار صهیونیست ها بوده اند.

آیت اله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به روز نکبت سالروز اشغال فلسطین، در 67 سال پیش افزود: ادامه این اشغال به خاطر ایجاد تفرقه بین مسلمانان و سرسپردگی بیشتر کشورهای عربی از جمله آل سعود است که به رژیم صهیونیستی کمک کرده و می کنند.

 

وی با بیان این که خرج تهاجم رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان را آل سعود می داد اظهار کرد: اینها امروز با راه انداختن تکفیری ها و هجوم هواپیماهای عربستانی مردم یمن را بمباران می کنند؛ آل سعود همواره با یهود بوده، هست و خواهد بود.

خطیب جمعه اهواز همچنین با اشاره به عزیمت کشتی نجات ایران سمت یمن به منظور کمک به مردم این کشور گفت: این کشتی حامل مواد غذایی و دارویی برای کمک به مردم مظلوم و گرسنه یمن است که به کمک نیاز دارند و مردم بزرگوار ایرانند که به سمت همدینان و همکیشان خود شتافته اند.

وی در ادامه افزود: عربستان و آمریکا حرف های مداخله جویانه ای مطرح کرده اند که این کشتی باید در جیبوتی لنگر بیندازد و محموله آن از آنجا به یمن منتقل شود، اما مقامات ایرانی هشدار داده اند که در صورت متوقف کردن کشتی، این امرمنجر به شعله ور شدن آتش در منطقه خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کاری که آل سعود انجام داده جز شکست برای آن به دنبال نخواهد داشت و شاهد فروپاشی این رژیم خواهیم بود.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با ادامه مذاکرات هسته ای گفت: در این مذاکرات گروه 5+1 و ایران مشغول تنظیم پیش نویس توافق نهایی اند و امید است آنچه خیر و صلاح ملت ایران و خشنودی امام زمان(عج) است در این توافق صورت گیرد و تحریم ها متوقف شود.

وی اظهار کرد: از مذاکره کنندگان می خواهیم تمام خط قرمزهای رهبر معظم انقلاب که در فرمایش های علنی و غیر علنی مطرح کرده اند را رعایت کرده و لازم است شرط کنند که در روز توافق تمام تحریم ها لغو و نظارت ها از مراکز امنیتی و نظامی ایران صورت نگیرد چرا که امری نامتعارف است.

خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: در غیر این صورت این توافق بد خواهد بود و ملت ایران آن را نخواهند پذیرفت و به عنوان لکه ننگینی به ثبت خواهند رسید...ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام  بزاز

3- معرفی کتاب شعاعی از نیر اعظم مجموع بیانات مقام معظم رهبری

4- سخنران قبل از خطبه حجت الاسلام سعدی

5- ایراد خطبه ها و اقامه نماز توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای صفری                مکبر :آقای شیعه زاده

  دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 26.1 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 22.7 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۵
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.