محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه1 خرداد 94 در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

عقب نشینی از مواضع، دشمن را امیدوارتر می کند

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر لزوم ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان به ویژه پایداری تیم مذاکره کننده بر مواضع در برابر زیاده خواهی طرف مقابل، گفت:عقب نشینی از مواضع اصولیمان، دشمن را تحقق اهدافش امیدوارتر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموختگان دانش امام حسین(ع) گفت:هر مقدار در برابر دشمن، عقب نشینی شود، دشمن نیز زیاده طلب تر از گذشته پیش می آید، لذا باید دژ محکمی از عزم ملی در برابر زیاده خواهی ها ایجاد شود.

 

وی با بیان توانمندی های کشور در بخش های مختلف با وجود تحریم ها و توطئه ها، افزود:ابزار تحریم و تهدید دشمن نیز برای مقابله با تحقق آرمان های جمهوری اسلامی از سوی دشمن اتخاذ شد.

 

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد:قاعده پیروزی با توجه فرمایش امام خمینی (ره) این است که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و این مهم نیز رمز نجات کشور در حوادث است.

 

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنانش با بیان اینکه در منطقه تحولات بزرگی در پیش است، گفت: در این شرایط باید کمر همت را ببندیم و به شهدای مدافع حرم نظیر کجباف اقتدا کنید.

 

حجت الاسلام حاجتی همچنین با گرامی داشت روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) گفت:امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش قهرمان، افتخار اسلام، ولایت فقیه و مردم است.

 

حجت الاسلام حاجتی، درس حضرت سیدالشهدا و حضرت ابوالفضل (ع) را درس ایثار، مجاهدت، مقاومت و فداکاری دانست و گفت: راه پیروزی و سعادت نیز الگو قرار دادن این بزرگواران در زندگی است...ایرنا

 

به گزارش ایرنا، دیگر ائمه استان خوزستان نیز در سخنان خود با گرامی داشت ایام شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفتند.

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 12.15 صبح با قرائت قرآن آقای رئیت پور

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام حسن زاده

3- سخرانی قبل ازخطبه سردار خادم سید الشهدا

4-قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای صباغان

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای علیدادی                     مکبر: آقای صباغان

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 9.06 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 8.81 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۱
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.