محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 15 خرداد در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله دکتر حیدری

امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

آیت اله دکتر حیدری:

امام راحل اسلام ناب محمدی را زنده کرد

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که امام راحل اسلام ناب محمدی (ص) را زنده و اسلام امریکایی را منزوی کرد گفت: امام با حرکت انقلابی خود ملت ایران را به ملتی پیشرو و مترقی تبدیل کرد.


آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی( ره ) و قیام خونین 15 خرداد افزود: قیام خونین 15خرداد نهالی بود که در 22بهمن 1357به ثمر نشست و حکومت ظالمانه دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را فرو ریخت.

وی یاد و خاطره شهدای 15خرداد را گرامی داشت و افزود: قیام 15خرداد نقطه آغازین انقلاب ما بود و در این سال حرکتی نوین به رهبری امام خمینی( ره ) شروع شد.

وی به زعامت مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: به لطف الهی ، خداوند سکان داری انقلاب و نظام اسلامی را خلف صالح امام سپرد و خدا را شاکریم که در طول این مدت تاکنون نیز مسیر کشتی انقلاب به واسطه هدایت مقام معظم رهبری همچنان پرافتخار به حرکت الهی خود ادامه می دهد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به نقش ملت ایران و امام خمینی(ره) در زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: به طور قطع و یقین ، زمینه ساز اصلی حکومت جهانی حضرت حجت( عج ) ملت مبارز و شجاع ایران است.

امام جمعه موقت اهواز به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام مبنی بر این که برخی ها به دنبال تحریف شخصیت امام هستند اشاره کرد و گفت: شخصیت مردان بزرگ الهی ، همواره در معرض تحریف قرار دارد و نباید تعجب کرد که رهبر معظم انقلاب بحث تحریف شخصیت امام را مطرح کردند.

آیت الله حیدری با بیان این که نباید شخصیت امام مورد تحریف قرار بگیرید و به دست فراموشی سپرده شود گفت: شخصیت امام باید آنگونه که بود بماند و همچنان به عنوان نماد صراط مستقیم امت ، این مرد بزرگ را به خاطر بسپاریم. 

وی افزود: برای جلوگیری از تحریف شخصیت امام باید اصول و مبانی فکری ایشان را مورد بررسی قرار داد و هیچ منبعی بهتر از صحیفه امام نیست.

امام جمعه موقت اهواز به مذاکرات هسته ای و رعایت خطوط قرمز تعیین شده رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و گفت: اکنون در مذاکرات هسته ای نگاه برخی ها نه به درون بلکه به بیرون است در صورتی که مقام معظم رهبری به شدت بر اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون تاکید دارند. 

وی به روند مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 1+5 اشاره کرد و ادامه داد: اگر چه تیم مذاکره کننده پرتلاش ما زحمات زیادی را برای مطالبه حق قانونی ایران در خصوص انرژی صلح آمیز هسته ای کشیده است و ما همچنان از آن حمایت می کنیم ولی باید به خطوط قرمزی که رهبرمعظم انقلاب در خصوص مذاکرات هسته ای مطرح کردند توجه ویژه داشته باشند و طرف مقابل ما نیز بداند ما در احقاق حقوق خود یک میلیمتر هم عقب نشینی نخواهیم کرد....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام  طبیب

3- مداحی آقای طرفی به مناسبت 14 و 15 خرداد

4- سخنران قبل از خطبه دکتر حسینی وزیر سابق ارشاد اسلامی

5-معرفی کتاب خط امام 

6- ایراد خطبه ها و اقامه نماز توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای تاجر                مکبر :آقای حریریان

  دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 8.93 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 7.83 مگابایت

 دریافت فایل صوتی سخنران:

دریافت
عنوان: دکتر حسینی وزیر سابق ارشاد
حجم: 8.49 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.