محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 12 تیر 94 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری: 

به هیچ وجه اجازه عبور از خطوط قرمز در مذاکرات را نمی دهیم 
آیت الله موسوی جزایری با بیان این که در مسأله هسته ای چند موضوع از مواضع رهبر معظم انقلاب مشخص شده است، گفت: برخی مسائل خطوط قرمز ایران شمرده می‌شوند که به هیچ وجه اجازه عبور از آنها در مذاکرات را نمی دهیم.

آیت الله سید علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در نماز جمعه سیاسی و عبادی که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با اشاره به آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَکُونُواْ مَعَ الصَّادِقِینَ» ابراز داشت: در این آیه ذکر شده که ای مؤمنان تقوا پیشه کنید و از صادقان یا ائمه اطهار(ع) جدا نشوید.

وی با اشاره به این که امروز در سال 1367 حادثه حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، اظهار داشت: در این واقعه 298 نفر سرنشین بی گناه در آسمان خلیج فارس کشته شدند؛ این جنایت را محکوم می کنیم.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این که 12 تیرماه روز بزرگداشت علامه امینی است، عنوان کرد: این عالم مجاهد دنیا را گشت و هر کجا که خبری از کتابخانه قدیمی و کتاب های معتبر بود به دیدن آن می رفت.

امام جمعه اهواز با بیان این که زحمات طاقت فرسایی به این مرد بزرگ وارد شد تا توانست کتاب الغدیر را تألیف کند، تصریح کرد: کتاب الغدیر اثری با دلیل متقن و قوی برای اثبات خلافت و امامت امیرالمؤمنین(ع) تألیف شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: علمای ربانی و کسانی که با پروردگار معامله کردند خداوند توجه خاصی به آنها دارد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: روز چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها است و این روز را تبریک می گوییم.

وی با تأکید بر این که حمله انتحاری داعش به مسجد امام صادق(ع) کویت را محکوم می کنیم، عنوان کرد: ان شاءالله شهدای این حادثه با سالار شهیدان محشور و عناصر خبیث به نتیجه کار خود برسند.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که گروه های تکفیری مایه ننگ برای اسلام و مسلمانان هستند، ابراز داشت: این گروه ها به نام اسلام جنایت های خود را انجام می دهند؛ کشورهای اسلامی با هم متحد و صادقانه با این پدیده شوم مبارزه کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این که 19 تیرماه روز قدس است، تأکید کرد: در این راهپیمایی شرکت کنیم چرا که براساس سخن امام خمینی(ره) روز اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس، دِین خود را به مظلومان جهان ادا می کنند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که در مسأله هسته ای چند موضوع از مواضع رهبر معظم انقلاب مشخص شده است، ادامه داد: نسبت به مذاکره استقبال می کنیم و ملت ایران اهل منطق است؛ تیم مذاکره کننده فرزندان انقلاب و مورد تایید رهبری هستند.

وی افزود: از دیگر مواضع رهبری در مذاکره این است که در راستای حل مشکلات، نرمش قهرمانانه و کنار آمدن داشته باشند به گونه ای که خواسته های طرف مقابل و خواسته های برحق جمهوری اسلامی ایران تأمین شود.

استاد حوزه علمیه خوزستان گفت: برخی مسائل خطوط قرمز ایران شمرده می شوند که به هیچ وجه اجازه عبور از آنها را نمی دهیم.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: اگر دولت های استکباری به ویژه آمریکا از راه زیاده خواهی وارد بشوند و دنبال بهانه گرفتن باشند، مسؤولیت شکست مذاکرات برعهده آنها است....رسا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

                              

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام جعفری

3- قرائت زیارت آل یاسین توسط حجت الاسلام بزاز

4- سخنرانی دکتر سلمان زاده معاون محترم بهداشت دانشگاه علوم پذشکی جندی شاپور 

5-سخنرانی مهندس آهنجان معاونت فرهنگی شهرداری اهواز

6- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای علیدادی           مکبر : آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها و سخنران: 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.02 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 4.42 مگابایت

دریافت
عنوان: دکتر سلمان زاده علوم پزشکی
حجم: 5.12 مگابایت

دریافت
عنوان: مهندس آهنجان شهرداری
حجم: 4.44 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.