محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 30 مرداد  در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حسن زاده

امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام حسن زاده:

اجازه نفوذ آمریکاییان در کشور را نمی دهیم

امام جمعه موقت اهواز گفت: ایران اسلامی به هیچ وجه به آمریکاییان اجازه نفوذ در هیچ قسمتی را نخواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد:متن بیانیه توافق هسته ای پیروزی های بزرگ و دستارودهای ارزشمندی را برای ما به ارمغان آورده اما با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، نباید از خطوط قرمز عبور کنیم.

وی ادامه داد: در صورت تصویب این توافق نامه در شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، بهانه ای برای این نیست که آمریکایی ها بخواهند در این کشور و منطقه در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و یا دیگر زمینه ها نفوذ کنند.

حسن زاده تاکید کرد: ایران به هیچ وجه اجازه نمی دهد که آمریکاییان در هیچ زمینه ای در کشور ما نفوذ کنند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به سخنان اخیر اوباما در خصوص اینکه ایران همچنان برای ما تهدید است اظهار کرد: ایران برای مقاصد شوم آمریکا و اینکه بخواهد در منطقه سلطه خود را تثبیت کند و از جمله مقابله با اسرائیل یک تهدید است.

وی در ادامه به گرامیداشت روز مسجد اشاره کرد و گفت: با وجود کانونهای مهم انقلاب از جمله مدارس، دانشگاهها و ادارات اما مهمترین و اصلی ترین پایگاه انقلاب در تمام شهرها و روستاها در زمان انقلاب مساجد بودند.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: در اهواز نیز به برکت حوزه علمیه مساجد خوبی فعال است و براساس آمار واقعی هیچ مسجد بدون امام جماعتی وجود ندارد.

خطیب جمعه اهواز تصریح کرد: در سال 1348 با توجه به جنایت صهیونیستها در خصوص آتش زدن مسجد الاقصی امروز به مناسبت روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد وگفت: بنا به فرمایشات ایشان، مجاهدت در این زمان، یعنی اینکه منشا دشمنان و استکبار را بشناسیم.

حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را از طریق تفرقه مذهبی و موضوع شیعه و سنی را دنبال می کنند که مبانی مذهبی ما اجازه این جنگ مذهبی را نمی دهد یعنی دشمن می خواهد با ایجاد تفرقه، سلطه خود را تثبیت کند و همچنین تفرقه بین اقوام مختلف ایجاد کند.

امام جمعه موقت اهواز با گرامیداشت هفته حج گفت: حج یکی از ارکان دین است و جنبه عبادی و سیاسی آن محفوظ است.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: اگر به خوبی از همایش بزرگ مسلمان استفاده می شد بسیاری از مشکلات مسلمانان و جهان اسلام برطرف می شد اما حکام سعودی امکان بهره برداری از این اجتماع را نمی دهند.

خطیب جمعه اهواز ابراز امیدواری کرد که شئونات اسلامی در بدرقه و استقبال حجاج رعایت شود.

وی همچنین با گرامیداشت روز صنایع دفاعی اظهار کرد: پیش از انقلاب تجهیزات دفاعی به آمریکا و برخی کشورهای اروپایی وابسته بود اما امروز در تجهیزات از جمله صنایع زیردریایی و موشک بسیار پیشرفته هستیم و دست هیچ یک از دشمنان ما به این صنایع نمی رسد.

حجت الاسلام حسن زاده به آغاز هفته دولت از روز دوم شهریورماه اشاره کرد و ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی شان مسوولین، شان خدمتگزاری است و از مسوولین انتظار می رود که صداقت، تواضع، ساده زیستی و ارائه آمارهای صحیح را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با گرامیداشت روز پزشک و ابوعلی سینا در روز یکشنبه یکم شهریور ماه اضافه کرد: ابن سینا نماد اتحاد بین علم و دین است و پزشکان با تلاش های زیاد در دوران دفاع مقدس قابل تقدیر هستند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای عچرش

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام سیداحمد حسن زاده

3- معرفی کتاب 

4-سخنران قبل از خطبه آقای حاج ناصر حویزاوی مدیرکل حج وزیارت استان خوزستان

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام  والمسلمین حسن زاده امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری : آقای تاجر                 مکبر :آقای حریریان

دریافت فایل صوتی خطبه ها و سخنران: 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.68 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 10.2 مگابایت

دریافت
عنوان: سخنران قبل از خطبه مدیرکل حج وزیارت خوزستان

آقای حاج ناصر حویزاوی
حجم: 5.76 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.