محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نماز جمعه 17مهر 94 به امامت آیت اله حسن زاده

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

 نمازجمعه17مهر 94 به امامت آیت اله حسن زاده

 امام جمعه موقت اهواز در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

خواب آمریکا برای نفوذ به ایران تعبیر نخواهد شد

امام جمعه موقت اهواز گفت:

آمریکا از طریق مذاکره قصد نفوذ به ایران را دارد اما مردم ایران نخواهند گذاشت خواب آن کشور برای نفوذ در بین این ملت تعبیر شود و شعار ما مانند همیشه مرگ بر آمریکا خواهد بود.


آیت اله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه اهواز افزود: آمریکایی ها، دشمن شماره یک کشورهای منطقه هستند و مزدوران و منافقان، دست پرورده سعودی و آمریکا هستند. 
وی اضافه کرد: تاریخ ایران و آمریکا از همان ابتدا نشان می دهد که تمام غارت ها و چپاول ها در کشور ما همواره از سوی آمریکایی ها بوده و همواره در پی نفوذ به ایران بوده اند. 
آیت اله حسن زاده در خصوص بمباران مواضع داعش در سوریه توسط جنگنده های روسی گفت: این اقدام روسیه صدای آمریکایی ها را بلند کرد و با اعتراض آنها مواجه شد و بیش از پیش دروغ و رسوایی آنها را مشخص کرد. 
امام جمعه موقت اهواز با یادآوری فاجعه منا اظهار کرد: در این فاجعه چند هزار نفر از زائران جان خود را از دست دادند که نزدیک به 500نفر از آنان هموطنان ما بودند و آنچه غیر قابل انکار است این است که فاجعه منا بر اثر سوء مدیریت دولت عربستان اتفاق افتاد وبه یقین کوتاهی شده است. 
وی ادامه داد: ماموران سعودی با کسانی که می خواستند به آسیب دیدگان کمک کنند برخورد می کردند و اگر بیانات رهبر معظم انقلاب و هشداری که به سعودی ها دادند، نبود آل سعود در صورت تداوم رفتار خود با عکس العمل شدید و خشنی از سوی ایران مواجه می شد. 
آیت اله حسن زاده گفت: صلابت رهبری در واکنش به رفتار آل سعود در قبال جان باختگان، برای کشور سربلندی به ارمغان آورد با فرمایش قاطعانه معظم له از بار مصیبت وارده کم کرد. 
وی افزود: آنچه امروز کم و بیش مطرح می شود این است که بسیاری کشورها از سعودی ها پول می گیرند و از آنها حمایت می کنند و این پول های نفتی است و در عین حال حمایت آمریکا و رسانه های غربی را دارند. 
خطیب جمعه اهواز اضافه کرد:مدیریت مناسک حج باید به دست کشورهای اسلامی سپرده شود و هیچ کسی بویژه آل سعود حق ندارد خود را مالک حرمین شریف بداند. 
وی با یادآوری کشتار 50نفر از یمنی ها در یک آیین عروسی گفت:آل سعود در حمایت از آمریکا و اسرائیل و دشمنان مسلمانان دست به چنین اقدام هایی می زند. 
امام جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه ها گفت: یکی از اهداف آمریکا و استکبار در تهاجم فرهنگی، خانواده ها هستند و پخش فیلم های مبتذل در شبکه های ماهواره ای برای کم کردن غیرت در بین مردان و ترویج فساد و فحشاست. 
وی بالارفتن آمار طلاق و آنچه از آن به عنوان طلاق های عاطفی یاد می شود را از اثرات سوء نفوذ شبکه های ماهواره ای در بین خانواده ها عنوان کرد و افزود: پدر به عنوان سرپرست و مادر به عنوان مدیر خانواده باید مراقبت کنند و استحکام خانواده ها باعث می شود که نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شود. 
خطیب جمعه اهواز با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و آیین های این ماه برای عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: برای اعتلا و رشد این مجالس باید نکاتی رعایت شود که اخلاص مهمترین آنهاست. 
وی افزود: دروغ در دستگاه امام حسین(ع) حرام است و مجالس باید خطیب داشته باشند تا معارف قرآن، پیامبر اکرم(ص)، آل پیامبر و امام حسین(ع)بیان شود....ایرنا

  برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.15 صبح با قرائت قرآن آقای عچرش

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام طبیب

3- سخرانی قبل ازخطبه حجت الاسلام موسوی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان

4- معرفی کتاب هفته

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط آیت اله حسن زاده  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمدرضا بیات                     مکبر: آقای سمیع

 دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.2 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.35 مگابایت

دریافت فایل صوتی سخنران:

دریافت
عنوان: حجت الاسلام موسوی ناجا
حجم: 4.35 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.