محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه یکم آبان 94

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

حضرت آیت اله موسوی جزایری:

عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب درباره برجام خواسته ملت است.

امام جمعه اهواز با اشاره به نامه رهبرمعظم انقلاب به ریاست جمهوری ایران درباره برجام تصریح کرد: به فرمایشات ولی امر مسلمین باید عمل شود؛ چراکه این خواسته ملت است و دستورات ایشان باید از طرف همه مسؤولان نصب العین قرار گیرد؛ رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب داروی شفابخش کشور، نظام و ملت است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با توصیه مردم به رعایت تقوا و اشاره به یاد و خاطره شهدا حرم که هفته گذشته در استان تشییع شدند، ابراز داشت: یاد آنها گرامی و راهشان پر رهرو باشد.

 

وی با اشاره به شهیدان مختاربند، حسونی زاده و نادر حمید ادامه داد: اینها مجاهد، خدمتگذار فی سبیل الله هستند که عاشقانه و داوطلبانه به میدان جهاد و دفاع از ولایت و حریم اهل بیت(ع) رفته و با ایستادگی و مقاومت در آخر به مراد دل خود، شهادت رسیدند.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به نامه رهبرمعظم انقلاب به ریاست جمهوری ایران درباره برجام تصریح کرد: به فرمایشات ولی امر مسلمین باید عمل شود؛ چراکه این خواسته ملت است و دستورات ایشان باید از طرف همه مسؤولان نصب العین قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب داروی شفابخش کشور، نظام و ملت است، گفت: در این نامه افزون بر تأکید بندهای نه گانه مجلس شورای اسلامی و ملاحظات ده گانه شورای عالی امنیت ملی، رهبرمعظم انقلاب الزامات نه گانه اضافه بر آنها صادر فرمودند.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که در خاتمه نامه، ایشان یک رهنمود برای مردم تعیین کردند که با همه این شرایط و ضوابط برجام اجرا شود، ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب در این نامه نخست از زحمات طاقت فرسای دست اندرکاران تدوین برجام و نیز از منتقدان که با ریز‌بینی نقاط ضعف آن را یادآور شده تشکر و از مجلس شورای اسلامی، رسانه ملی و مطبوعات کشور قدردانی کردند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان خاطرنشان کرد: ولی امر مسلمین در ابتدای این نامه با بیان نمونه هایی از فریب کاریی و عهد شکنی و اعلام خصومت دولت آمریکا در دوره های پیشین متذکر شدند که این بار هم ورود آمریکا به عرصه مذاکرات با نیت حل و فصل عادلانه نبوده و بلکه هم سو با خواسته های رژیم صهیونیستی و با هدف توسعه طلبی و گسترش اهداف نامشروع آنها است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که رهبرمعظم انقلاب در این نامه هوشیاری مسؤولان در ادامه راه را متذکر و دقت هرچه تمام تر اوضاع و احوال را مطرح و تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا و اتحادیه اورپا لغو تحریم ها را کتبی به صورت عام و صریح اعلام کند؛ وضع هرگونه تحریم و جعل جدید آن به بهانه حقوق بشر و مسأله دیگر به منزله نقض برجام است.

 

وی با اشاره به دستور رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ایجاد هیأتی قوی، کاردان و آگاه در شورای عالی امنیت ملی برای نظارت بر پیشرفت کار و روند اجرای قانون برجام و انجام تعهدات افزود: دشمن مکار و حیله گر است و از هر فرصت برای مقاصد نامشروع خود استفاده می کند.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب در خاتمه این نامه متذکر شدند که گشایش اقتصادی و بهبود معیشت تنها از طریق جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی به ویژه با تقویت تولید ملی و جلوگیری از واردات بی رویه تحقق خواهد یافت.

 

آیت الله موسوی جزایری تأکید کرد: پس از گذشت مدت ها از مطرح کردن اقتصاد مقاومتی توسط رهبرمعظم انقلاب اما پیشرفتی را مشاهده نمی کنیم و باید به فرمان ایشان لبیک گفت و اهتمام بیشتر ورزید.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به شهادت دو عزادار حسینی(ع) به وسیله تروریست های وهابی در شهر صفی آباد دزفول که برای برپا کردن مراسم مذهبی مشغول بودند، گفت: این شهدا همراه با دو نفر زخمی دیگر یا شوق و ذوق مشغول آذین بندی مواکب بودند و برای بهبود آنها از خداوند منان آرزوی سلامتی داریم....رسا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای تاجر

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام جعفری

3- معرفی کتاب هفته                             

4- سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی شفیعی

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر         مکبر : آقای درفشان

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.83 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 6.29 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۱
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.