محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 8 آبان 94

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:

سرنوشت سوریه باید به دست مردم این کشور تعیین شود

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به تشکیل نشست وزیر امور خارجه کشورمان به همراه معاونان با وزرای امور خارجه کشورهای مختلف اروپایی و عربی از جمله روسیه و آمریکا برای دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) افزود: امید است تکلیف و سرنوشت مردم سوریه هر چه زودتر مشخص شود.

وی با اشاره به شهادت یکی دیگر از مدافعان حرم در سوریه در حفاظت و پاسداری از حرمین شریفین توسط نیروهای تکفیری داعش اظهار کرد: این ها در دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیده اند.
پیکر مطهر پاسدار تکاور شهید محمد ظهیری از مدافعان حرم حضرت زینب(س) هفدهمین شهید مدافع حرم از خوزستان روز گذشته از تهران به اهواز منتقل شد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز استکبار ستیزی گفت: دشمن تلاش بسیاری کرد تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما با کمک دانش آموزان و جوانان این مرز و بوم توطئه های دشمن یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.
امام جمعه اهواز در عین حال با بیان این که رفتار و سلوک امام راحل(ره) درس های بسیاری دارد که باید آموخت گفت: در 13 آبان سال 1357 زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران تحصن کرده و دانش آموزان هم به سمت دانشگاه رفته بودند بر اثر تیراندازی نیروهای شاه 50 نفر به شهادت رسیدند.
آیت الله موسوی جزایری همچنین شهادت حسین فهمیده در روز هشتم آبان سال 1359 را مورد اشاره قرار داد و افزود: این ها قهرمانان ملی هستند و باید آنها را مقتدای خود بدانیم.
امام جمعه اهواز تاکید کرد: در نظام اسلامی مبارزه با استکبار به عنوان کانون اسلام بوده و روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نام گرفته است.
آیت الله موسوی جزایری در عین حال با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: خوزستان نخستین استان کشور در پدافند غیر عامل شناخته شد و رئیس کل پدافند غیر عامل از استاندار خوزستان به دلیل این که وظایف خو.د را به طور شایسته انجام داده قدردانی کرد....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای کاظمی

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام طبیب

3- معرفی کتاب هفته                             

4- سخنرانی آقای حری مدیرکل پدافند غیر عامل استان خوزستان

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

6- اقامه نماز میت بر پیکر شهید محمد تنگسیری

 مجری: آقای سیاح         مکبر : آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.56 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.44 مگابایت

دریافت فایل صوتی سخنران:

دریافت
عنوان: آقای حری مدیرکل پدافند غیر عامل خوزستان
حجم: 5.06 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.