محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 22 آبان 94

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:

دانشگاهیان نباید از فرهنگ غرب تقلید کنند

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: برخی دانشگاهیان خط فکری غرب را دنبال می کنند که یکی از این خط فکرها اختلاط دختران و پسران است.

وی با بیان اینکه غربی ها خود از فساد اخلاقی و انحطاط موجود در جوامع خود رنج می برند، افزود: فرهنگ تقلید از غرب بسیار خطرناک است چرا که موجب فساد اخلاقی و انحطاط جوانان می شود.
موسوی جزایری در ادامه با اشاره به دیدار دانشگاهیان با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ما در دانشگاه اساتید برجسته و دانشجویان فرهیخته ای داریم که اهل پژوهش و علم هستند اما در برخی افراد این قشر نقاط ضعف و آسیبی به چشم می خورد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: خواندن آیه یاس و ناامیدی و استفاده از واژه 'ما نمی توانیم' در میان برخی دانشگاهیان ما دیده می شود و این تفکر نیز اشتباه است.
موسوی جزایری افزود: تضعیف روحیه مردم اعتماد به نفس را از بین می برد که برخی ها می خواهند اعتماد به آمریکا را جایگزین آن کنند و این اعتماد فایده ای ندارد.
امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به حرکت پیاده برخی کاروان های مردمی برای زیارت اربعین حسینی گفت: جمعیتی در شهرهای مختلف استان برای زیارت اربعین حسینی در کربلای معلی به سمت مرزهای استان حرکت کردند که از شهرهای عین دو، شادگان، ملاثانی، شعیبیه شوشتر، خرمشهر و آبادان هستند.
وی بیان کرد: در شهرستان خرمشهر مسئولان اقدامات مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه تدارک دیدند و موکب های مردمی در این مرزها برپا شده است.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه در خصوص هفته کتاب و کتابخوانی یادآور شد: نسل جوان ما به کتابخوانی نیاز دارد که نقاط محروم شهرها در زمینه احداث کتابخانه نباید از قلم بیافتند.
وی با اشاره به اینکه نباید شهروندان را درجه بندی کرد افزود: باید به همه شهروندان با یک دید نگاه شود و امکانات به طور مساوی در میان آنها تقسیم شود....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای عچرش

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام جعفری

3- معرفی کتاب هفته                             

4- سخنرانی حجت الاسلام سپهر مدیرکل نهاد کتابخانه های  استان خوزستان

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر         مکبر : آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 8.06 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 6.4 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.