محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه13 آذر 94

به امامت آیت اله حسن زاده

 امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

آیت اله حسن زاده:

مردم و مسئولان خوزستان در مراسم اربعین امسال آبروی استان را خریدند

امام جمعه موقت اهواز با تجلیل از میهمانپذیری مردم خوزستان در ایام اربعین حسینی، گفت:مردم و مسئولان استان، در برنامه های عزیمت زائران به کربلا، سنگ تمام گذاشته و آبروی خوزستان را خریدند آیت اله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد:اربعین، افتخاری برای مسلمانان بوده و حضور جمعیت میلیونی در مراسم اربعین امسال نشان از وجود مهر و محبت در بین مسلمانان است.

امام جمعه موقت اهواز با تجلیل از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی در برگزاری این مراسم در امنیت کامل، افزود:از مسئولان نیز تقاضا می شود برای مراسم اربعین سال آینده زیرساخت های مورد نیاز نظیر جاده ها بهسازی شده و بقیه زیرساخت ها برای تردد آسان زائران کربلا فراهم شود.

وی در ادامه سخنانش با تشریح روند به اجرای برجام در کشور افزود:از مسئولان، انتظار می رود که با قاطعیت، در برابر زیاده خواهی ایستاده و در موضوع استیفای کامل حقوق ملت ایران، ذره ای عقب نشینی نکنند.

آیت اله حسن زاده همچنین با تبریک فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو، گفت:روز دانشجو یادآور ایستادگی دانشجویان ایران در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

امام جمعه موقت اهواز، فلسفه روز دانشجو را مبارزه با استکبار دانست و افزود:کارنامه دانشجویان ایرانی با مبارزه علیه ظلم و استکبار درخشان است.

آیت اله حسن زاده همچنین با تبریک فرا رسیدن 12 آذر و آغاز هفته پژوهش و فناوری، گفت:نهضت تولید علم در کشور باید به سمتی سوق یابد که نیاز مردم و صنعت و دیگر بخش های کشور را رفع کرده و مشکلات کشور را حل کند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.15 صبح با قرائت قرآن آقای انجیلی

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام طبیب

3- سخرانی اول قبل ازخطبه آقای ممبینی مسئول آموزش وپرورش استثنایی خوزستان

4- معرفی کتاب هفته

5- سخنران دوم قبل از خطبه آقای شهریاری مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان

6-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط آیت اله حسن زاده  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محسن صفری                 مکبر: آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 5.74 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 10.3 مگابایت

دریافت فایل صوتی سخنران:

دریافت
عنوان: آموزش و پرورش استثنایی آقای ممبینی 
حجم: 5.03 مگابایت

دریافت
عنوان: بسیج دانشجویی آقای شهریاری
حجم: 6.47 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۳
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.