محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 4 دی 94

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

حضرت آیت اله موسوی جزایری:

فتنه 88 در امریکا و اسرائیل ریشه داشت

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز اهواز گفت: فتنه 88 در امریکا و اسرائیل ریشه داشت اما با حضور به موقع مردم ولایتمدار و حمایت قاطعانه آن ها از نظام اسلامی این فتنه کور شد.

 آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: ملت با بصیرت ایران در روز 9 دی 1388به صحنه آمدند و حمایت قاطعانه خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که جریان فتنه 1388 ریشه در آمریکا و اسرائیل داشت گفت: برخی افراد در آن فتنه منفعل شده و با خرابکاری و توهین به اهل بیت(ع) ،نظام اسلامی را هدف قرار دادند ولی مردم اجازه فتنه گری به آنان ندادند.
وی به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در آن زمان اشاره کرد و گفت: با سخنرانی رهبر معظم انقلاب بسیاری از افراد گمراه هدایت شدند اما برخی دیگر به کار کورکورانه خود ادامه داده و در روز عاشورا شعارهای توهین آمیز سرداده و خسارت هایی را به اموال عمومی وارد کردند.
امام جمعه اهواز با محکوم کردن جنایت های ارتش نیجریه و شهادت جمع زیادی از شیعیان این کشورگفت: جنایت ها بزرگ و ضدانسانی در این کشور توسط ارتش صورت گرفت که دلایل بی اساسی برای آن دارند چرا که آن ها معتقدند هرکسی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داد تروریست است.
امام جمعه اهواز در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت از تمامی مسلمانان خواست تا فرمایشات امام راحل را که مسلمانان ید واحد باشند و در برابر کفار صف واحد تشکیل دهند نصب العین قرار دهند و در برابر ظلم و استکبار جهانی ایستادگی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی را نیز تبریک گفت و از خدمات ماندگار این سازمان که از یادگاران امام راحل است قدردانی کرد.
وی همچنین به سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به دستور امام خمینی (ره) در اول دی ماه 1358 اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که در دوران پیش از انقلاب عملیات حفاری در کشور برعهده شرکت های خارجی بود امام خمینی(ره) لازم دیدند تا یک شرکت داخلی برای این امر مهم تاسیس شود و امروز به لطف الهی شرکت ملی حفاری ایران به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است.
آیت الله موسوی جزایری همچنین به فرا رسیدن سالروز ارتحال آیت الله میرسید علی بهبهانی اشاره کرد وافزود: آیت الله بهبهانی یک عالم روحانی صاحب رساله و مجتهد بود که در استان خوزستان و اصفهان خدمات شایانی را به جامعه روحانیت و مردم ارایه کرد....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام بزاز

3- قرائت بیانیه ائمه جمعه استان خوزستان                            

4- سخنرانی حجت الاسلام سعدی

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

مجری: آقای سیاح        مکبر : آقای درفشان

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 10.3 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 4.6 مگابایت

دریافت فایل صوتی سخنران:

دریافت
عنوان: حجت الاسلام سعدی
حجم: 7.93 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.