محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه11دی 94 به امامت حجت الاسلام حاجتی

امام جمعه موقت اهواز در

مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

 امام جمعه موقت اهواز:

 نسل جوان، آماده دفاع از کشور در همه صحنه هاست

امام جمعه موقت اهواز با تجلیل از حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه های دفاع از کشور، گفت:نسل جوان امروز، آماده جانفشانی و دفاع از کشور است و اگر واقعه ای همچون عاشورا اتفاق بیفتد همه آنها به میدان می آیند.

حجت الاسلام احمدرضا حاجتی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهواز با تجلیل از حضور حماسی مردم در صحنه های دفاع از کشور به ویژه نهم دیماه 88، گفت:حماسه ملت ایران در نهم دی ماه را روزی ماندگار در تاریخ کشور دانست و گفت:این روز، بصیرت مردم را بیشتر کرد.

وی اضافه کرد:حماسه نهم دی ماه در تاریخ کشور ماندگار شد و به گفته مقام معظم رهبری بیداری مردم باعث شد که فتنه 88 را بشناسند و آن را بشکنند.

وی این روز را عامل بصیرت افزایی مردم دانست و افزود:مردم ایران مفتخرند که در لحظات حساس دفاع از کشور، در لحظه و به موقع به میدان آمده و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

حجت الاسلام حاجتی اظهار کرد:شعار 'مرگ بر آمریکا' دشمن شکن و برای دشمنان نومیدکننده بوده است و به آمریکایی هایی که در تردید هستند، باید پیام دهیم که ایرانیان، طالب حق و طرفدار نهضت و تفکر امام حسین (ع) هستند و با یزید و یزدیان همراهی نمی کنند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنانش با بیان اینکه مردم ولایتمدار و بصیر ایران در مقابل هجوم به حرم حضرت زینب (س) ایستادند، افزود:مدافعان حرم و شهدای این جبهه ها با ایستادگی خود محاصره دیگر رزمندگان را شکستند و آمده اند تا بگویند که هنوز در صحنه ایم و تا آخرین نفس نیز ایستادگی می کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری در اول دی 1358، افزود:اقدام قابل تقدیر کارکنان این شرکت شعار 'ما می توانیم' را محقق کرد و آنها را روسفید کرد.

حجت الاسلام حاجتی در فراز دیگری از سخنانش سالروز حماسه شهدای هویزه را یادآور شد و افزود:این شهر با مردمان و عشایر غیور عرب و سپاهیان اسلام و دانشجویان خط امام افتخارآفرینی کرد.

15 دی ماه سال 1359 نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی زرهی ارتش جمهوری اسلامی عملیاتی را علیه نیروهای عراقی در منطقه عملیاتی هویزه اجرا کردند که با پیروزی غیرمنتظره همراه بود....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.15 صبح با قرائت قرآن آقای عچرش

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام طبیب

3- سخنرانی قبل از خطبه مهندس بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

4- معرفی کتاب هفته

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمدرضا بیات                     مکبر: آقای حریریان

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 9.9 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 8.56 مگابایت

دریافت فایل صوتی سخنران:

دریافت
عنوان: مهندس بهمنی مدرعامل شرکت ملی حفاری ایران
حجم: 11.2 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.