محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 25دی به امامت

حضرت آیت الله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

 امام جمعه موقت اهواز:

 در انتخابات به لیست های صد درصد انقلابی اعتماد کنیم

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته به مناسبت نوزدهم دی ماه سالروز قیام خونین مردم قم اظهار کرد: در انتخابات برای خوب انتخاب کردن باید به لیست های صد درصد انقلابی، خط امام و پیرو رهبری اعتماد کنیم.

آیت الله محسن حیدری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: با توجه به فرمایش های رهبر معظم انقلاب مبنی براهمیت خوب انتخاب کردن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تاکید ایشان این است که تهیه کردن لیست توسط افرادی انقلابی، متدین، اهل بصیرت، ضد آمریکا، اسرائیل و ضد فتنه قابل اعتماد است اما لیست افرادی که دل در گرو آمریکا دارند قابل اعتماد نیست.
وی افزود: با توجه به فرمایش های ایشان، حضور حداکثری مردم با در نظر گرفتن گزینه اصلح در انتخابات اهمیت دارد.
آیت الله حیدری ادامه داد: بر اثر تعداد زیاد نامزدهای انتخاباتی ممکن است افرادی مورد تائید قرار بگیرند که نباید تائید می شدند.
خطیب جمعه اهواز اضافه کرد: باید مراقب باشیم که جاسوس های آمریکا در مجلس شورای اسلامی و یا خبرگان نفوذ نکنند.
وی اظهار کرد: بنابراین باید در انتخابات، فرد خوب را انتخاب کرده و با جدیت و تحقیق این کار را انجام دهیم.
آیت الله حیدری به بخشی دیگر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان هر چند وقت یک بار موضوع فتنه 88 را مطرح می کنند تا همه ما آن را به عنوان خطوط قرمز دانسته و خیانت های فتنه گران را فراموش نکنیم و اجازه نفوذ آنها را در مجلس خبرگان و یا شورای اسلامی را ندهیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بر طبق بیانات ایشان، همه ملت می توانند از حق خود برای دادن رای در انتخابات استفاده کنند که بزرگواری رهبر معظم انقلاب، حتی نسبت به مخالفان از پدیده های زیبایی است که دنیا باید در مقابل عظمت رهبر ما به دیده احترام نگاه کنند.
وی در ادامه به اجرای برجام اشاره کرد و افزود: برجام به زودی اجرایی می شود و کشور ایران تقریبا تمام کارهای خود را حتی قبل از موعد انجام داده است و حالا غربی ها باید با عمل به وعده های خود، تحریم ها را بردارند.
آیت الله حیدری تصریح کرد: البته ما نباید به قول و قرارهای آمریکا اعتماد کنیم و تنها راه این است که بر روی سرمایه های خدادادی خودمان حساب کنیم.
امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: باید با اعتماد بیشتر به داخل، کارهای بزرگ و معجزه مانند انجام دهیم.
وی به دیگر مساله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به طرح 550 هزار هکتاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ایشان در دیدار با هیات دولت، این طرح را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی مطرح کرده است.
آیت الله حیدری اظهار کرد: این طرح می تواند 300 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده و جمهوری اسلامی را در مقابل همه تحریم ها بیمه کند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: از سال 1375 تا 1392 تنها 17 درصد این طرح اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: هفته گذشته در جلسه با مسئولان جهاد نصر گزارش های خوبی مبنی بر اینکه در یک و سال و نیم اخیر با عنایت های رهبر معظم انقلاب، با اضافه شدن 105 هزار هکتار به 65 هزار هکتار از کل اجرای طرح، در زمان حاضر 170 هزار هکتار از کل طرح اجرایی شده است.
آیت الله حیدری اظهار کرد: مشکل طرح این است که تنها برای 312 هزار هکتار آن آب تحصیص یافته است و در صورت همکاری نکردن وزارت نیرو و دولت برای تامین مابقی آب، برخلاف خواسته رهبر معظم انقلاب و انتظارهای مردم عمل کرده اند.
خطیب جمعه موقت اهواز گفت: باید سرشاخه های آب رودخانه کارون برای خوزستان بماند و برای جاهای دیگر نرود.
وی در ادامه حادثه به شهادت رسیدن فرمانده پایگاه انتظامی شوش در مقابله با سارقان مسلح را تسلیت گفت و ادامه داد: باید قدر افرادی را که برای حفظ حریم امنیت کشور، جان خود را تقدیم می کنند بدانیم.
آیت الله حیدری همچنین با اشاره به حادثه بازداشت تفنگداران آمریکایی در حریم آبهای ایران افزود: این حادثه با سرعت عمل نیروی دریایی سپاه کنترل شد و سپاه پاسداران هرگونه حرکت دشمن را به موقع پاسخ می دهد.
امام جمعه موقت اهواز همچنین ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفت و سالروز شهادت فدائیان اسلام را در سال 1334 گرامی داشت.... ایرنا

 

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور             

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام بزاز

3- سخنران اول قبل از خطبه آقای گرجی مسئول کانون خانواده اهواز

4- معرفی کتاب هفته

5-سخنرانی دوم قبل از خطبه مهندس حسینی نژاد مدیرکل شرکت ملی گاز خوزستان

7- ایراد خطبه ها و اقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری نماینده

مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر          مکبر : آقای شیعه زاده

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 5.45 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.5 مگابایت

دریافت فایل صوتی سخنران:

دریافت
عنوان: سخنران قبل از خطبه
حجم: 5.37 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.