محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه23 بهمن 94 به امامت حجت الاسلام حاجتی

امام جمعه موقت اهواز در

مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

نامزدهای انتخابات، ارزش ها را در تبلیغات رعایت کنند

امام جمعه موقت اهواز با باین آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از اسفندماه، گفت:لازم است که نامزدها، ارزش ها را در تبلیغات خود رعایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر گفت:نخستین شاخص در انتخاب نامزدهای انتخابات، تقوا و دومین شاخص ولایتمداری است و مردم نیز باید به این نکات توجه داشته باشند.

وی با توصیه به شورای نگهبان و وزارت کشور در خصوص نظارت بر نامزدهای انتخاباتی، افزود:باید در انتخاب خودف افرادی به مجلس شورای اسلامی بروند که به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی معتقد باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه سخنانش همچنین با تجلیل از حضور حماسی و پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت:امت حزب الله با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرید و مردم هر قدمی که در راهپیمایی برداشتند دشمنان را از دخالت در کشور دورتر کردند.
امام جمعه موقت اهواز بیان کرد:مردم ایران چون به امام خمینی (ره) باور دارند، دوران سخت دفاع مقدس را تحمل کردند و برای دفاع از حرم زینب (س) نیرو اعزام می کنند.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه نمی توان به امریکا اعتماد کرد، گفت:آمریکا در زیر دستکش مخملی خود، دستانی چدنی دارد.
امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد:آمریکا بداند ملت ایران با امام خمینی (ره) عهد بسته است و تا آخرین خون و آخرین نفس به پای اسلام و انقلاب اسلامی می ایستد چرا که به امام خمینی (ره) ایمان دارد.
نمازگزاران با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از آرمان های نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.15 صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

2-قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای رعیت پور

3- بیان احکام  توسط حجت الاسلام جعفری

4- معرفی کتاب هفته

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمدرضا بیات                     مکبر: آقای صباغان

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 8.59 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.12 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.