محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه30 بهمن 94 به امامت حجت الاسلام حاجتی

امام جمعه موقت اهواز در

مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

مردم به داعیه داران ستیز با آمریکا رای دهند

حجت الاسلام حاجتی:ملت ایران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با عزم راسخ و هدایت های رهبری به داعیه داران ستیز با آمریکا، مبارزه با استکبار و تابع ولایت فقیه رای می دهد.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد:انتخابات آزمایشی برای ملتی است که داعیه دار زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.
وی افزود: امید داشتن آمریکایی ها به اینکه ملت ایران به جریان واداده رای دهد و یا خون شهیدان را نادیده بگیرد یک خیال واهی و پوچ است.
حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: دشمن بداند صدای ملت ایران، صدای امام حسین (ع) است و به ندای این امام همام لبیک می گوید.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکایی ها هر کاری علیه ما انجام دادند شکست خوردند و در سال های اخیر عده ای مغرضانه یا از روی ساده لوحی چهره آمریکا را بزرگ می کنند و این گونه وانمود می کنند که اگر آمریکا روزی دشمن بوده الان نیست.
وی گفت:طبق بیانات رهبری غیر از موضوع هسته ای مذاکره ای با آمریکا وجود ندارد و باید خط قرمزها رعایت شود.
حجت الاسلام حاجتی با اشاره به محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان اظهار کرد:بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن درصدد است افکار عمومی را از اهداف پلید خود غافل کند و می خواهد در انتخابات اعمال نفوذ کند ضمن اینکه آمریکایی ها از اول انقلاب با چند نقطه اساسی از جمله شورای نگهبان مخالف بودند و البته نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی گفت: در انتخابات مردم با رای ولایتمداری، مشت محکمی بر دهان دشمنان می کوبند و تا آخرین نفس در مقابل آمریکایی ها و آمریکازدگان خواهند ایستاد.
حجت الاسلام حاجتی در ادامه با تاکید بر دیگر محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند' اینکه من 10 بار گفتم نمی شود به آمریکا اعتماد کرد معنایش این است آمریکایی ها، از سرمایه گذاری دیگران در ایران جلوگیری می کنند'....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.15 صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام حسن زاده

3- معرفی کتاب هفته

4- سخنران قبل از خطبه حجت الاسلام سعدی

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محسن صفری                     مکبر: آقای رعیت پور

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 10.5 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.33 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.