محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه7 اسفند 94

به امامت آیت اله حسن زاده

 امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

انتخابات از مظاهر اصلی جمهوریت نظام اسلامی است

امام جمعه موقت اهواز انتخابات را از مظاهر اصلی جمهوریت نظام اسلامی ایران بیان کرد و گفت: در دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، سرنوشت کشور و مردم برای یک دوره مشخص می شود.آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده در خطبه های نمازجمعه در مصلای امام خمینی(ره) اهواز افرود: انتخابات در نظام اسلامی همواره با حضور بانشاط مردم همراه بوده و این از افتخارات جمهوری اسلامی و از نعمت های خداوند بزرگ است.

آیت اله حسن زاده در ادامه با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که انتخابات هم حق است و هم تکلیف اظهار کرد: مردم بابصیرت ایران همواره به تبعیت از مقام عظمای ولایت در انتخابات حضور حماسی و پرشوری داشته اند و این بار نیز جهانیان به عظمت و درخشش ملت ایران پی خواهند برد.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امریکا و انگلیس پیش از انقلاب اسلامی با دخالت های غیرقانونی خود ، سرنوشت کشور ما را رقم می زدند ولی به برکت انقلاب اسلامی دست پلید آنان از سر این کشور و ملت کوتاه شد افزود: امروز تنها این ملت ایران است که سرنوشت خود را با حضور در انتخابات معین می کند.
خطیب جمعه اهواز گفت: امریکا و انگلیس هیچگاه برای مردم ما خیرخواه نبوده و نیستند چون از ملت ایران سیلی خورده اند و در پیشگاه ملت جایگاهی ندارند.
آیت اله حسن زاده افزود: همه گروه ها و جناح های معتقد به امام و انقلاب اسلامی باید مرزبندی خود را با جبهه استکبار مشخص کنند ، دشمن با حمایت از گروه ها و اشخاص می خواهد در مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند ولی با هشیاری ملت ، تیر آنان به سنگ خواهد خورد.
خطیب جمعه اهواز در ادامه با اشاره به اینکه نتایج انتخابات به هیچ دلیل و بهانه ای نباید سبب تفرقه و تشتت در کشور شود اظهار کرد: پیروز واقعی انتخابات ملت ایران است که با حضور خود در پای صندوق های اخذ رای به تکلیف الهی و ملی خود عمل کرد.
امام جمعه موقت اهواز افزود: نامزدهایی که آرا لازم را برای ورود به مجلس به دست نیاورده اند مجال خدمتگزاری به ملت ایران را در سنگرهای دیگر دارند.
آیت اله حسن زاده به مساله نفود که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و افزود: همه باید به هشدارهای رهبری که دشمن به انتخابات طمع دارد و می خواهد در مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ کند توجه کرده و نگذارند دشمن به اهداف خباثت آمیز خود برسد.
خطیب جمعه موقت اهواز به خصوصیات و ویژگی های نماینده اصلح از دیدگاه امام و رهبری پرداخت و افزود: یک نماینده باید شجاع باشد ، مرعوب امریکا و غرب نشود ، متدین بوده و فریب لبخدهای دشمن را نخورد.
وی به تعبیر امام راحل که کاری کنید همچون مدرس به مجلس برود اشاره کرد و گفت:در وجود یک نماینده نباید ترس و طمع داشته و همواره به استقلال و مصالح کشور توجه کند.
امام جمعه موقت اهواز همگان را به تبعیت از قانون فراخواند و در ادامه تصریح کرد:به تعبیر امام راحل کسی که مقابل قانون بایستد طاغوت است که متاسفانه برخی در فتنه 88 با ایستادگی مقابل قانون ، کشور را به سمت ناامنی پیش بردند و به دشمنان اسلام و انقلاب امید دادند.
وی در خطبه اول نماز ضمن توصیه همگان به تقوا ، یکی از برکات نمازجمعه را یادآوری تقوا و رعایت حدود الهی خواند و در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه به فضائل الهی دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (ع) پرداخت.
خطیب جمعه موقت اهواز افرود: حضرت فاطمه زهرا(س) سیده زنان عالم تا ابد است و تا قیامت چنین الگویی همچون ایشان نخواهد آمد. ....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11.15 صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام بزاز

3- معرفی کتاب هفته

4- سخنران قبل از خطبه حجت الاسلام موسوی مسئول ستادبازسازی عتبات در خوزستان

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط آیت اله حسن زاده  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای سیاح                مکبر: آقای حسینی

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 5.1 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.94 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.