محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 21 اسفند به امامت

حضرت آیت الله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز: قانون انتخابات اصلاح شود

امام جمعه موقت اهواز خواستار اصلاح قانون انتخابات و نحوه بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شد.

 آیت ا... محسن حیدری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: قانون انتخابات باید تغییر کند زیرا استناد به مواردی که در اصطلاح ' نداشتن التزام عملی به اسلام ' معنی می شود، برای رد صلاحیت کسانی که اهل نماز جمعه و جبهه هستند قابل قبول نیست.
وی رد صلاحیت و عدم احراز صلایحت را از دیگر بحث های مطرح شده در این دوره دانست و افزود: 20 روز زمان برای بررسی صلاحیت همه نامزدها به ویژه در این دوره که 12 هزار نفر ثبت نام کرده بودند برای شورای نگهبان کافی نیست.
آیت ا... حیدری با بیان اینکه نباید گناه رد صلاحیت ها را به شورای نگهبان منتسب کرد، گفت: باید حرمت شورای نگهبان و شوراهای نظارت نگهداشته شود و این نهاد تضعیف نشود.
وی همچنین تروریستی خواندن حزب ا... لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس را صهیونیستی توصیف کرد و افزود: این کشورها حزب ا... لبنان را که مایه افتخار اسلام و جهان عرب است به عنوان جریان تروریستی به شمار آورده اند که با این کار برای خود آبرویی نگذاشتند و صهیونیست بودن خود را علنی کردند.
به گفته وی، البته تعدادی از کشورهای عربی به این مساله اعتراض کرده اند.
امام جمعه موقت اهواز ذر ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری در این سخنرانی تاکید کردند که در عزاداری ایام فاطمیه باید از مباحث تفرقه انگیز و توهین آمیز نسبت به اهل سنت خودداری شود.
وی با بیان اینکه دشمنان جبهه مقاومت اعم از عربستان و داعش در حال عقب نشینی هستند گفت: این دشمنان در عین حال به دنبال شیعه و سنی کردن جنگ هستند و نباید به دست آنها بهانه بدهیم.
آیت ا... حیدری در ادامه با دعوت همگان به رعایت تقوا، به سالروز وفات حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه (س) نه تنها برای زنان عالم بلکه برای مردان عالم نیز یک الگو به شمار می آید و اخلاق و روش و منش زندگی وی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: شخصیت دخت پیامبر اسلام(ص) شامل ابعاد غیبی و ملکوتی و بشری بود که بسیاری از وجوه غیبی و ملکوتی شخصیت وی هنوز ناشناخته است.
امام جمعه موقت اهواز همچنین 23 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید، 24 اسفند سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران، 25 اسفند سالروز بمباران شیمیایی حلبچه و 26 اسفند سالروز ارتحال حجت الاسلام سید احمد خمینی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامیداشت و گفت: سید احمد خمینی وفاداری خود را نسبت به ولایت فقیه ابراز داشت و پس از رحلت پدر در کنار رهبر ایستاد....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای عچرش            

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام بزاز

3- سخنران اول قبل از خطبه آقای فرجیان مدیرکل بنیادشهید استان خوزستان

4- معرفی کتاب هفته

5-سخنرانی دوم قبل از خطبه آیت اله احمدی شاهرودی

7- ایراد خطبه ها و اقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری نماینده

مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت شهرستان اهواز

 مجری: آقای صفری          مکبر : آقای صباغان

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.12 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.32 مگابایت

 دریافت فایل صوتی سخنرانان قبل از خطبه:

دریافت
حجم: 5.3 مگابایت

 مهندس فرجیان مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان

دریافت
حجم: 7.17 مگابایت

  آیت اله احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.