محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نماز جمعه6 فروردین95 به امامت آیت اله حسن زاده

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ب.ظ

نمازجمعه6 فروردین95 به امامت آیت اله حسن زاده

 امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

حوادث تروریستی بلژیک محصول اقدامات غرب در عراق و سوریه است

امام جمعه موقت اهواز گفت:حوادث تروریستی در بلژیک محصول اقداماتی است که کشورهای غربی و به ظاهر اسلامی در عراق و سوریه انجام دادند.


آیت اله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه این شهر، اظهار کرد:هیچ فردی از کشته شدن 31 بیگناه در حوادث تروریستی بلژیک خوشحال نیست اما این حوادث محصول بذری است که کشورهای غربی و کشورهای به ظاهر اسلامی در عراق و سوریه کاشتند.
وی با بیان اینکه فقط جمهوری اسلامی ایران است که با تروریست مبارزه می کند، افزود:این حوادث، رسوایی بزرگی برای عربستان سعودی و کشورهایی است که حزب الله لبنان را تروریست معرفی کردند.
آیت اله حسن زاده با بیان اینکه تروریسم در همه جا محکوم است، تاکید کرد:عملیات تروریستی چه در سوریه چه اروپا، فرقی ندارد و کشورهای غربی باید آن را محکوم کنند.
امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان 'سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل' اظهار کرد:مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مشهد بر نیاز به تولید داخلی و ایجاد اشتغال تاکید کردند.
حسن زاده دستکاری در آمار اشتغال را بیماری مزمن توصیف کرد و افزود:برخی، آمارهای اشتغال را تغییر می دهند و در صورت ارائه آمار واقعی شاخص های اشتغال را دستکاری می کنند که این موضوع در تمامی دولت ها وجود داشته، در حالی که اثر ایجاد اشتغال باید در جامعه قابل لمس باشد.
وی گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری خواسته های آمریکا توقف ناپذیر است و این کشور از ایران به عنوان یکی از مهمترین و بانفوذترین کشورهای خاورمیانه که تحت سلطه اش نیست کینه دارد.
آیت اله حسن زاده اظهار کرد:اقتصاد مقاومتی به معنی بستن درهای کشور به روی سایر کشورها نیست اما باید از فناوری آنها استفاده کرد.
وی با اشاره به فرمایش دیگر رهبری درباره اهمیت فرهنگ و حفظ روحیه انقلابی افزود:روحیه انقلابی به معنی فداکاری و خدمت صادقانه به مردم و سرخم نکردن در مقابل دشمن است و شعار ما همچنان مرگ بر آمریکاست.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنانش با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر گفت:حضرت زهرا (س) علاوه بر عفت و پاکدامنی، جایگاه و فعالیت اجتماعی نیز داشت و همین مهم او را از سایر شخصیت های زن در تاریخ برتر می کند.
وی افزود: بخشی از تهاجم فرهنگی تضعیف مقام مادری است که اکنون در کشورهای اسلامی و کشور خودمان در حال شکل گیری است.
آیت اله حسن زاده اضافه کرد:نمی گوئیم اشتغال در خارج از خانه اشکال شرعی دارد اما با مادر بودن قابل مقایسه نیست و باید آنچه زن را از مقام مادری دور می کند، کمتر شود.
آیت اله حسن زاده همچنین 11 فرودین روز محکومیت عراق در سازمان ملل به دلیل حملات شیمیایی و 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را نیز یادآور شد و تاکید کرد: همه مسئولان و اندیشمندان کشور باید تلاش کنند که جمهوری اسلامی در محتوا نیز به این واژه ها نزدیک تر شود.... ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 12 صبح با قرائت قرآن آقای عچرش

2- بیان احکام  توسط آقای موذن

3- معرفی کتاب هفته

4-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط آیت اله حسن زاده  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای تاجر               مکبر: آقای حسینی

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.92 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.01 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.