محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 20 فروردین95

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:صنعت موشکی ایران در خدمت دفاع ازکشور باقی خواهد ماند

 امام جمعه اهواز با اشاره به پیشرفت صنعت موشکی کشور به دست جوانان این مرز و بوم گفت: صنعت موشکی ایران تنها برای دفاع از کشور است و برای هیچ کشوری تهدید به حساب نمی آید.

امام جمعه اهواز:صنعت موشکی ایران در خدمت دفاع ازکشور باقی خواهد ماند

آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نمازجمعه اهواز در مصلای امام خمینی (ره) افزود:موشک های بالستیک توان دفاعی ما را نشان می دهد اما در قطعنامه ای که علیه ما صادر شده است این موشک ها را یک تهدید برای حمل کلاهک هسته ای فرض کرده اند در حالی که این موشک ها به هیچ عنوان ربطی به کلاهک هسته ای ندارد.

وی گفت : رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در جمع مداحان اهل بیت(ع) فرمودند که دنیای امروز هم دنیای موشک و هم دنیای مذاکره است یعنی ما باید قدرتمند شده تا توان دفاعی خود را بالا ببریم تا بتوانیم وارد مذاکره شویم چرا که کشورهای غربی فرصت طلب بوده و اهل منطق نیستند. 

امام جمعه اهواز در ادامه گفت:استفاده ایران از موشک های بالستیک و قدرت نمایی کشور ما ، به هیچ عنوان برای تجاوز به کشوری دیگر نیست بلکه تنها برای دفاع است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز خطیب جمعه اهواز به فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را نیز به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند اما در بیاناتشان بر اقدام و عمل تاکید داشتند به همین جهت دیگر باید شعار را کنار گذاشته و دولت و ملت در کنارهم به اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بپردازند.

وی در ادامه به اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و توجه به تامین امنیت غذایی در کشور اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی عدم وابستگی به خارج ،دستیابی به نیازهای خود از طریق نیروهای داخلی و توانمندی های بومی و خارج شدن از رکود است اما اجرایی کردن آن شاخص هایی دارد که باید به بهترین شکل اجرایی شود.

وی افزود: برای تامین غذایی کشور باید به سراغ روستاها و جوانان برویم که باوجود داشتن آب و زمین حاصلخیز همچنان بیکار هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ادامه داد: امنیت غذایی کشور در دستان عشایر غیور و روستاهای کشور بخصوص خوزستان است که باید با آموزش و حمایت از آنها در راستای اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف کنیم.

وی بیان کرد: در مناطق روستایی با پرورش آبزیان، محصولات مختلف زراعی و باغی و لبنیاتی می توان هم اشتغال برای جوانان ایجاد کرد و هم نیاز کشور را تامین کرد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: برای دستیابی به این اهداف مهم حمایت مومنان خیر و مسئولان دولتی نیاز است و ما نیز بر دستان آن هایی که به فرمان رهبر معظم انقلاب در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند بوسه می زنیم و از هیچ حمایتی از آنان دریغ نخواهیم کرد. 

وی به مناسبت های مهم در فروردین ماه امسال اشاره کرد و گفت: قطع همکاری ایران با آمریکا در سال 1359، شهادت سیدمرتضی آوینی هنرمند و مجاهد دوران دفاع مقدس و روز دستیابی ایران به فناوری هسته ای از مناسبت هایی است که هریک به نوبه خود دستاوردهای بزرگی را برای نظام اسلامی به دنبال داشت.

وی ادامه داد: دانشمندان هسته ای ما بخصوص شهید شهریاری به عنوان مغزهای متفکر با مجاهدت ها و رشادت های خود افتخارات ملی را برای ما به همراه آورند که این دستاوردها کشور ما را از غرب بی نیاز کرد.

وی ادامه داد: شهید شهریاری فاصله ایران را با کشورهای غربی و قدرتهای جهانی از میان برداشت و ما را به صف مقدم فناوری هسته ای رساند اما برخی کشورهای غربی از این توانمندی ها هراس دارند.....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام بزاز

3-سخنرانی آقای دکتر سلمان زاده رئیس بهداشت استان خوزستان

4- معرفی کتاب هفته  

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

مجری: آقای تاجر        مکبر : آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 8.03 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.41 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.