محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 27 فروردین به امامت آیت الله دکتر حیدری

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ

نمازجمعه 27 فروردین به امامت

حضرت آیت الله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

 امام جمعه موقت اهواز:

کنفرانس کشورهای اسلامی با وجود عناصر وابسته به آمریکا غیر مفید است

 امام جمعه موقت اهواز گفت: اجلاس سران کشورهای اسلامی که از روز پنج شنبه در ترکیه در حال برگزاری است به علت وجود عناصر وابسته به آمریکا غیر مفید است.


 آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: کنفرانس اسلامی می تواند بستر مناسبی برای وحدت و همبستگی دنیای اسلام برای حل چالش های پیش رو باشد اما به علت حاکمیت برخی عناصر وابسته به آمریکا و صهیونیست به ویژه جریان تکفیری و مرکز آن عربستان در اجلاس، عملا جایی غیر مفید است.
آیت الله حیدری در ادامه با گرامیداشت روز ارتش ادامه داد: امام خمینی (ره) با بصیرت الهی و قاطعیت برای تقویت ارتش، 29 فروردین را روز ارتش اعلام کرد و در این سال ها ملت ما تکریم خوبی از ارتش داشته اند.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی سزاوار تکریم و مایه افتخار است و یاد سرلشکر شهید صیاد شیرازی را که در 20 فروردین ماه 1378 به شهادت رسید را گرامی میداریم. 
وی اضافه کرد: اما ارتش متدین، قوی و مورداعتمادی داریم و خدا را شاکر هستیم.
آیت الله حیدری همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه 1358 گفت: در این مدت با رشادت ها، حماسه ها و قاطعیت ها به عنوان دژی محکم برای انقلاب و نظام اسلامی بوده اند و امروز خار چشم استکبار جهانی، منافقان و تکفیری ها هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سپاهیان و ارتشیان در حماسه های دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و در حال حاضر نیز در صحنه ها حماسه آفرینی می کنند.
وی اضافه کرد: موشک های بالستیکی که به مرحله آزمایش رساندند دنیای استکبار و صهیونیسم بین الملل را به شدت مرعوب کرده است.
آیت الله حیدری گفت: مدتهاست جریانات استکباری علیه پیشرفت های موشکی ایران حرفهای بی ربط می زنند و ما در داخل باید مواظب باشیم در دام آنها نیافتیم.
وی در خصوص حادثه سیل در بخش هایی از خوزستان گفت: به لطف خدا و با همکاری دستگاههای مختلف خطر رفع شد و آثار مخرب سیل کنترل شد و عملکرد دستگاههایی از جمله ستاد بحران، هلال احمر، ارتش، سپاه، نفت و دیگر دستگاهها جای تقدیر دارند.
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه سطح زیادی از محصولات کشاورزی استان از بین رفت اظهار کرد: از دولت و مسئولین می خواهیم برای جبران و کمک به آنان بسیج شوند.
خطیب جمعه اهواز در خصوص اتفاقات اخیر در سوریه گفت: سوریه پنج سال است زیر بار جنگ تحمیلی رفته اما با شرکت گسترده در انتخابات وفاداری خود را به کشور و نظام خود نشان داد....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای سید جواد حسینی          

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام طبیب

3- سخنران قبل از خطبه امیر سرتیپ صادقی فرمانده لشکر92 خوزستان

4- معرفی کتاب هفته

5- ایراد خطبه ها و اقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری نماینده

مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت شهرستان اهواز

 مجری: آقای محمدرضا بیات          مکبر : آقای حریریان

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.62 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.35 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.