محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نماز جمعه 24 اردیبهشت 95 به امامت حجت الاسلام حاجتی

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

نمازجمعه24 اردیبهشت 95 به امامت حجت الاسلام حاجتی

امام جمعه موقت اهواز در

مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

دشمن از روحیه انقلابی ملت ایران هراس دارد

امام جمعه موقت اهواز با تبیین دلائل دشمنی و خصومت جبهه استکبار و نظام سلطه با ملت ایران گفت: دشمن از روحیه انقلابی ملت ایران هراس دارد چون ملت های اسلامی از این روحیه درس گرفته و در مقابل امریکا و صهیونیست ها ایستاده اند.


حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و ارزشهای متعالی تلاش کرده و می کنند تا ملت و نظام اسلامی را تسلیم کرده و آن را وادار کنند دست از تفکر انقلابی و ناب محمدی که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری پیشتاز هستند بردارند تا به اهداف خباثت آمیز خود برسند. 
وی گفت: امریکایی ها بارها گفته اند ساختن یک خاورمیانه جدید مورد نظر امریکا و صهیونیست ها با وجود انقلاب اسلامی ، رهبری هوشمند و مقتدر و تفکر انقلابی آن امکان پذیر نیست.
خطیب جمعه موقت اهواز تصریح کرد: باید تفکر اسلامی و انقلابی با تکیه بر خدا و با همه توان حفظ کنیم و بدانیم وعده خدا تخلف ناپذیر بوده و مومنان را نصرت می دهد.
حاجتی با اشاره به اینکه ملت ایران و نظام اسلامی با وجود همه سختی ها و فشارها در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستاده اند و ذره ای از اهداف و آرمان های خود دست عقب نشینی نکرده و نخواهند کرد افزود: وعده الهی این است که جبهه باطل شکست خواهد خورد و صالحان و مومنان وارث زمین خواهند شد هرچند ریزش ها و رویش هایی در این مسیر خواهد بود.

* داعش را دشمنان اسلام به وجود آورده اند
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه داعش را دشمنان اسلام با هدف تخریب چهره نورانی اسلام و اسلام هراسی به وجود آورده اند بیان کرد: امریکایی ها بارها اعتراف کرده اند که در شکل گیری گروه تروریستی و خونخوار داعش نقش داشته و به آن کمک کرده اند.
وی برخورد با ایران و مقابله با اسلام انقلابی را از دیگر اهداف شکل گیری گروه تروریستی داعش عنوان کرد و گفت: به فضل الهی این گروه تروریستی توسط نیروهای انقلابی نابود خواهند شد و چهره نورانی اسلام نورانی تر از گذشته در عالم خواهد درخشید و مردم از اقصا نقاط جهان به اسلام خواهند گروید.
حاجتی در ادامه گفت: با همه ترفند های نظام سلطه علیه ایران اسلامی و جبهه مقاومت ، امریکایی ها اعتراف کرده اند که باید با کمک همپیمانان خود ، نیروی بازدارنده ای مقابل ایران طراحی کرد تا بتوانیم مقابل آن (ایران) بایستیم.
وی با بیان اینکه ایران مقتدر ، با ایمان به تحقق وعده الهی پیروز میدان بوده و خواهد بود افزود: در این راه پرفراز و نشیب مقابل سختی ها و فشارها ایستادگی خواهیم کرد و به فضل الهی آرزوی اینکه ملت ایران تسلیم شود تحقق یافتنی نخواهد بود.

* امام راحل مظهر ایمان به تحقق وعده های الهی بود
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه باور به وعده های الهی از مظاهر تقواست و بدون ایمان به وعده های الهی به تقوا نخواهیم رسید افزود: امام خمینی(ره) مظهر تمام و کمال ایمان به تحقق وعده های الهی بود.
وی با اشاره به اینکه امام راحل ، با ایمان به تحقق وعده الهی نظام طاغوت را در ایران برچید افزود: با همین ایمان به تحقق وعده الهی ، صهیونیست ها و امریکا با تلاش مجاهدانه نابود می شوند و این وعده تخلف ناپذیر الهی است.

* تجلیل از 56شهید مدافع حرم در خوزستان 
امام جمعه موقت اهواز با تجلیل از 56شهید مدافع حرم در خوزستان گفت: این شهدا افتخارآفرین به راه و روش امام حسین(ره) اقتدا کردند.
وی گفت: شهدای عزیز ما در تاریخ جاودانه هستند چون با اخلاص و ایمان به تحقق وعده الهی مجاهدت کردند و در این راه شربت شهادت نوشیدند.
امام جمعه موقت اهواز در خطبه اول نماز با تبیین فضائل ماه شعبان گفت: بهترین فضلیت در این ماه را که ثواب تسبیح و استغفار دارد صلوات بر محمد و ال محمد است.
حاجتی افزود: ماه شعبان فرصتی بی نظیر برای پیوند ما با پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) است و باید از این فرصت بهره گیریم.
وی ایمان به وعده های الهی را از مظاهر تقوا بیان کرد و گفت: بدون ایمان به وعده الهی به تقوا نمی رسیم و در واقع گام به راه شیطان گذاشته ایم....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12 صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام جعفری

3- معرفی کتاب هفته

4- سخنران قبل از خطبه دکتر خدادادی هلال احمر

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای تاجر                     مکبر: آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 8.77 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 7.72 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.