محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 14 خرداد 95

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

  انقلاب اسلامی برترین یادگار امام خمینی(ره) است

امام جمعه اهواز با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد گفت:بالاترین یادگار امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی است که به عنوان امانت گرانبهایی از ایشان به یادگار مانده است.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر از انقلاب اسلامی به عنوان امانتی بزرگی یاد کرد و افزود:عمل کردن به احکام الهی و زنده نگهداشتن آنها خدمت به انقلاب است.
وی افزود: بعد از گذشت سالها، جمعیت زیادی با برگزاری برنامه ها ی مختلف در شهرستان ها و مناطق مختلف کشور، یاد امام خمینی (ره) را گرامی می دارند.
آیت الله جزایری ادامه داد:سخن گفتن از علم، فقاهت، عدالت، شجاعت، صراحت، انقلابی بودن، بینش،بصیرت سیاسی و اخلاص و عرفان امام راحل(ره)دریا و اقیانوس است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب نیز در این روز بزرگ از ترسیم خطوط انقلاب سخن می گوید چون عزیزترین چیز در نزد امام راحل، انقلاب اسلامی بود.
وی گفت:حضرت امام (ره) مرگ فرزندش مصطفی را از الطاف خفیه الهی می دانست از این جهت که شهادت وی سبب جرقه انقلاب شد و اوج گرفت و امام (ره) سکان کشتی انقلاب را هدایت کرد.
آیت الله جزایری اضافه کرد: حضرت امام (ره) نسبت به انقلاب آنقدر علاقه مند بود که مصالح انقلاب را به فرزند و خود مقدم می دانست.
امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی و شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ادامه داد: همه باید در این جهت حرکت کنیم و به انقلاب اسلامی خدمت کنیم.
وی تصریح کرد: موسسه های اقتصادی و ادارات دولتی باید در جهت بومی کردن تولید در کشور تلاش کنند که در این زمینه می توان به تولید پارچه و دوخت لباس کار با راه اندازی کارگاههای خیاطی و یا تولید قطعات داخلی با هدف اشتغال زایی اشاره کرد.
آیت الله جزایری گفت:با وجود مشکلات در استان خوزستان واردکردن کالا از تهران هم جایز نیست چرا که در شرایطی که جوانان ما در استان خوزستان بیکار هستند باید واگذاری کارها به صنعتگران بومی در اولویت باشد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: استانداری خوزستان باید در این مورد نظارت داشته است ضمن اینکه امید است هرچه زودتر استاندار جدید خوزستان معرفی شود.
وی اظهار کرد: بنابراین اگر به اقتصاد مقاومتی روی نیاوریم ممکن است در بعد اقتصادی ضربه بخوریم.
آیت الله جزایری ادامه داد: برای اینکه روح امام خمینی (ره) از ما راضی باشد باید به فرمان رهبر معظم انقلاب که همان اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است عمل کنیم.
خطیب جمعه اهواز گفت: در روز رحلت امام خمینی (ره) باید با ایشان و رهبر معظم انقلاب عهد ببندیم که به تکلیف شرعی از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.
وی همچنین با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این ماه عزیز، ماه قرآن کریم و فرصت مناسبی برای استغفار است.
آیت الله جزایری همچنین با اشاره به کارشکنی آل سعود برای فریضه حج ابراز امیدواری کرد خداوند متعال شر افرادی را که برای مسلمانان موانع ایجاد می کنند کم کند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام حسن زاده

3- معرفی کتاب هفته 

4- مداحی آقای امام به مناسبت 14 خرداد

5- سخنرانی حجت الاسلام سپهر رئیس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان

6- سخنرانی حجت الاسلام اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)

7- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

مجری: آقای تاجر        مکبر : آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 7.63 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 7.35 مگابایت

 دریافت فایل صوتی سخنران قبل از خطبه:

حجت الاسلام اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)

دریافت
عنوان: حجت الاسلام اختری
حجم: 12.5 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۴
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.