محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 4 تیر 95

 به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:

اهانت به شیخ عیسی قاسم با حمایت رژیم آل سعود انجام شده است

 امام جمعه اهواز ضمن محکوم کردن اهانت به یکی از روحانیان و رهبران شیعه در بحرین گفت: معتقدیم اهانت به شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته شیعه توسط رژیم آل خلیفه با حمایت و پشتیبانی رژیم وهابی آل سعود انجام شده است.


 آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اهانت به این روحانی شیعه موجی از انزجار را در دنیا به وجود آورده است و این جنایات برای ملت ایران به ویژه خوزستان قابل تحمل نیست.
نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: گروه های تروریستی همچون داعش نیز با خواست و پول رژیم آل سعود بوجود آمده اند که نه تنها با اسلام بلکه با بشر ضدیت دارند و اقدامات آنها در قلب اروپا این مساله را ثابت می کند.
وی اضافه کرد: این گروه تروریستی اگر چه شعار گسترش اسلام را سر می دهد اما ساخته دست صهیونیست هاست و برای مخدوش کردن چهره اسلام در دنیا آمده است.
موسوی جزایری همچنین با اشاره به فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش به دست منافقان گفت: 17 هزار نفر در کشور به دست گروه های منافق به شهادت رسیده اند که آمار بالایی است و هفتم تیر این فرصت را به ما می دهد که مظلومیت های ملت ایران و جنایت علیه آنها را طرح کنیم.
وی ادامه داد: کشورهای خارجی به ایران اعلام می کنند که دیه افرادی که در انفجارها کشته می شوند را باید بپردازد اما هیچکس به مظلومیت این 17 هزار نفر که قربانی ترور هستند اشاره ای نمی کند.
عضو مجلس خبرگان در ادامه به پرداخت زکات به ویژه توسط کشاورزان و دامداران توصیه کرد و افزود: فریضه زکات همراستا با نماز است به طوری که در قرآن کریم 30 بار به نماز دستور داده شده و 30 نوبت نیز دستور ادای زکات داده شده است.
وی افزود: مبالغ زکات را می توانید به دست فقرا در هر جا برسانید از جمله به آشنایان بی بضاعت و یا خویشاوندان نزدیک که مستحق دریافت آن هستند.
بحرین در روزهای اخیر تابعیت شیخ عیسی قاسم معروف ترین روحانی شیعه این کشور را سلب کرده است.

*خودکفایی چهار هزار و 300 خانوار
مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد خوزستان نیز در خطبه های پیش از نماز جمعه با اشاره به آغاز هفته اکرام ایتام و نیازمندان از 15 ماه مبارک رمضان گفت: در طرح حامیان ایتام بیش از 30 هزار یتیم را تحت پوشش قرار داده ایم.
وی طرح اکرام ایتام، استفاده از ظرفیت های مردمی برای برگزاری ضیافت افطار سفره های ماه رمضان، سبدهای غذایی ویژه و جمع آوری فطریه را از برنامه های این کمیته عنوان کرد.
موصلی با اشاره به طرح توانمندسازی و اشتغالزای کوچک برای خانواده های تحت پوشش اظهارکرد: چهار هزار و 300 خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان در قالب همین طرح ها توانستند خودکفا و از زیر پوشش ما خارج شوند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای رعیت پور

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام امانت

3- معرفی کتاب هفته 

4- سخنرانی آقای موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان

5- سخنرانی دکتر افشار نیا رئیس کل دادگستری استان خوزستان

6- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

مجری: آقای سیاح        مکبر : آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 8.92 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 6.38 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.