محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه9 مهر 95 به امامت حجت الاسلام حاجتی

امام جمعه موقت اهواز در

مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

خطیب جمعه اهواز:

 تنها مکتب حسین (ع) می تواند انقلاب را حفظ کند/ مرزهای ما امروز امن است و هیچ نگرانی از این  بابت نداریم

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم رعایت تقوا در جامعه اظهار کرد: عزیزان ما در نیروی انتظامی که کارشان مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، حواسشان هست اما حواسشان را بیشتر جمع کنند زیرا آنها مجری احکام اسلام هستید.

وی افزود: اینکه شما نمازگزان شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهید، نهی از منکر است و شار مرگ بر آمریکا بزرگترین نهی از منکر است.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: مظهر امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) است، نام حسین (ع) با تحولات گره خورده است و باید ایشان را بشناسیم.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: دشمن امروز در فضای مجازی هزاران گروه ایجاد کرده اند تا به مقدسات ما اهانت کنند زیرا فهمیدند که از حسین و راه حسین (ع) ضربه خورده اند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود اظهار کرد: رهبر انقلاب پیش از برجام بارها فرمود که با دست خالی که خزانه خالی است، به سمت دشمن نروید اما متاسفانه بعضی ها کلاً خواب عمیق و سنگینی دارند.

حاجتی افزود: رهبر انقلاب در دیدار ۳۱ مرداد ۹۵ فرمودند که امروز قدرت های درجه یک دنیا در غرب آسیا زمین گیر شده اند و دلیل آن انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی است، یعنی مکتب امام حسین (ع).

خطیب نماز جمعه اهواز خاطرنشان کرد: مکتب حسین (ع) انقلاب را به وجود آورد و فقط این مکتب می تواند آن را حفظ کند، بزرگترین راهپیمایی هایی که کمر رژیم پهلوی را شکست در ماه محرم بوده است و امام خمینی (ره) نیز فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

حجت الاسلام حاجتی اظهار کرد: در نهم دی ماه ۸۸ نیز امام حسین (ع) فتنه بزرگ را خاموش کرد و رهبر انقلاب در خصوص آن گفت که ما دست امام حسین (ع) را در نهم دی دیدیم.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: امروز حسین (ع) یک موج جهانی به وجود آورده است که یک قطره آن راهپیمایی ۲۵ میلیون عاشق حسین (ع) در اربعین است.

وی افزود: با تلاش های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مرزهای ما امروز امن است و هیچ نگرانی از این بابت نداریم اما امروز مرزها درحال برداشته شدن است و امیدواریم ویزای عراق برداشته شود....هورنیوز

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11 صبح با قرائت قرآن آقای نخعی

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام طبیب

3- معرفی کتاب هفته

4- سخنرانی سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای تاجر                     مکبر: آقای نخعی

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 10.3 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 6.61 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.