محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 نمازجمعه 30مهر به امامت

حضرت آیت الله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

خطیب نماز جمعه اهواز:

برخی از مسئولین می گویند که رتبه علمی ایران کاهش پیدا نکرده است، در صورتی که ما باید این رتبه را افزایش دهیم.
آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اول آبانماه روز آمار و برنامه ریزی، عنوان کرد: آمار امری تشریفاتی نیست و برای برنامه ریزی های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فوق العاده اهمیت دارد.

وی با اشاره به طرح سرشماری نفوس و مسکن که اکنون درحال اجراست، اظهار کرد: ان شاءالله آمار افتخار آمیزی در پایان این ماه رقم بخورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل، تصریح کرد: ملت های دنیا جز ننگ و حمایت از ظالمان، چیزی از این سازمان به یاد ندارند و اخیراً نیز موضع پست و ننگین رئیس سازمان ملل درباره جنایات آل سعود در یمن را شاهد بودیم که علیرغم محکومیت عربستان به عنوان رژیمی کودک کش، دهان او را با دلار پُر کردند و وی روز بعد، محکومیت را پس گرفت.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: ننگ ابدی بر سازمان مللی که جز حمایت از وحشی گری چیزی در چنته ندارد.

آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست های انتخابات توسط رهبر انقلاب، عنوان کرد: امید است این سیاست ها که در راستای ارتقاء سلامت انتخابات، ارتقاء سلامت منتخبین، عدالت محوری، افزایش آگاهی و رأی دهی آگاهانه مردم، پرهیز از بی نظمی، شفاف سازی منابع مالی و تبلیغاتی انتخابات و جلوگیری از نفوذ بیگانگان است، توسط دستگاه های مختلف هم در قانونگذاری و هم در اجرا رعایت شود.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از نخبگان، اظهار کرد: ایشان در این دیدار فرمودند که در دوره ای متوسط شتاب علمی جوانان ایرانی ۱۳ برابر متوسط جهان بوده است، اما در دولت فعلی این آمار کاهش پیدا کرده است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: برخی از مسئولین می گویند که رتبه علمی ایران کاهش پیدا نکرده است، در صورتی که ما باید این رتبه را افزایش دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به عملیات آزادسازی موصل عنوان کرد: امیدواریم ارتش غیور عراق و نیروهای حشد الشعبی هرچه زودتر فتح را برای ملت عراق به ارمغان بیاورند.

آیت الله محسن حیدری در ادامه سخنان خود با اشاره به انتقال آب خوزستان به استانهای دیگر اظهار کرد: پس از انتقال آب از کارون و دز، اکنون اخبار ناراحت کننده ای از انتقال آب کرخه به گوش می رسد.

وی افزود: دولت مردان به انتقال آب کارون و دز اکتفا نکرده و اکنون به کرخه دست اندازی کرده اند، چه دشمنی با مردم خوزستان دارند؟ مسئولین استان چرا نشسته اند؟ نمایندگان خوزستان چرا در برابر این ظلم فریاد نمی زنند؟

خطیب نماز جمععه اهواز تصریح کرد: خوزستان را می خواهید به خاک سیاه بنشانید؟ مگر مردم خوزستان چه گناهی کردند؟ مگر این مردم همان هایی نبودند که ۸ سال در برابر صدام ایستادند و زیرساخت های خود را از دست داده و دچار عقب ماندگی شدند؟

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری که مایه امید است با این کمی آب، به کجا می انجامد؟

وی افزود: دولت های سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید در غصب آبهای خوزستان مسابقه داده اند، هر کدام تلاش می کند که بیشتر غصب کند، به خصوص دولت فعلی که از همه آنها ظالمانه تر با مردم خوزستان رفتار کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم خوزستان جواب این تعدی ها را در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ خواهند داد....هورنیوز

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای حسینی      

2- بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام جعفری

3-قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای صباغان

4- معرفی کتاب هفته

5- ایراد خطبه ها و اقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری نماینده

مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر    مکبر : آقای صباغان

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 10.9 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.69 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.