محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه3 دی به امامت

حضرت آیت الله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در ۹ دی سال ۸۸ به برکت بصیرت افزایی های رهبرمعظم انقلاب و به واسطه جنایت های منافقان کوردل تحت عنوان جنبش سبز در روز عاشورا، ماهیت فتنه گران برملا شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فتنه گران خود را امتی خداجو پنداشتند، افزود: این فتنه گران در روز عاشورا هتاکی کرده و حرمت امام حسین(ع) و عزاداری بر آن حضرت را نگه نداشتند که با تبیین ماهیت آنها برای مردم حماسه یوم الله ۹ دی اتفاق افتاد و از همه مردم برای حضور باشکوه در مراسم این روز بزرگ دعوت می کنیم.

وی با اشاره به این که فتنه ۸۸ ما را به اهمیت ۹ دی واقف می کند، ابراز داشت: این فتنه، توطئه ای سنگین و بین المللی که دشمنان داخلی و خارجی با رهبری آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در آن برای نابودی انقلاب و براندازی نظام اسلامی شرکت کردند و در آن فتنه گران و منافقان کوردل و احزاب دارای تفکر اومانیستی برای قدرت طلبی از آرمان های امام امت جدا شدند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: بسیاری از فتنه گران سوابق بسیار روشنی همچون نخست وزیری، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را داشتند اما به خاطر طمع و حسد در دام دشمنان اسلام افتادند به طوری که نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنبش سبز را سرمایه بزرگ این رژیم در داخل نظام اسلامی برشمرد.

آیت الله حیدری ۹ دی را متعلق به همه ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: برخی از افراد هنگام شنیدن ۹ دی رغبتی نشان نداده و آن را متعلق به یک جناح و حزب خاص می دانند درصورتی که چنین نیست و فتنه گران افرادی سلطنت طلب که در گذشته در اختیار صدام و امروزه نیز در اختیار آمریکا و رژیم اشغالگر قدس هستند که از برخی افراد برای پیش بردن اهداف خود بهره بردند.

وی فتنه ۸۸ را خطرناک تر از جنگ تحمیلی برشمرد و ادامه داد: فتنه ۸۸، هشت ماه طول کشید و کمر آن با مشخص شدن ماهیت ضددینی، ضدعاشورایی و ضد اسلامی و باغیرت و قداست حسینی مردم در ۹ دی شکسته شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رهبری حکیمانه رهبرمعظم انقلاب در فتنه ۸۸ را بی نظیر دانست و آن را فرصتی برای تجلی کمالات فقهی، بصیرتی و حکیمانه و توانایی های ولی فقیه عنوان کرد.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از موضع بجا و انقلابی نمایندگان استان درباره نامه محرمانه انتقال آب کمال تشکر را دارم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که انتقال آب افزون بر مصارف شرب غیرقانونی است، اظهار داشت: براساس نظریات متخصصان و کارشناسان میزان آب شرب مورد نیاز ۳۴۰ میلیون مترمکعب در سال است درحالی که الان نزدیک به یک میلیارد و پانصد و نه میلیون مترمکعب در سال به بهانه آب شرب و  آن هم برای مصارف کشاورزی، فضای سبز و ... منتقل می شود.

آیت الله حیدری با اشاره به بی تجربگی، بی تدبیری و سهل انگاری مدیران کنونی و سابق استان در عدم توجه به استان و گسترش فضای سبز و نگهداری محیط زیست گفت: اعتراض ما به انتقال آب منطقی و ناشی از عدالت محوری است و رهبرمعظم انقلاب از اعضای مجلس خبرگان برافراشتن پرچم عدالت محوری و مطالبه گری را خواهان هستند که مطالبه های ما در زمینه انتقال آب نیز چنین است.

وی در پایان گفت: مسؤولانی که می گویند دولت کنونی در زمینه انتقال آب هیچ اقدامی انجام نداده و گناه را گردن دولت پیشین می انداختند اکنون با توجه به نامه محرمانه پاسخگو باشند.

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی       

2- سخنرانی حجت الاسلام سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

3- سخنرانی مهندس بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

4- معرفی کتاب هفته

5- ایراد خطبه ها و اقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری نماینده

مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر   مکبر : آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.48 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.9 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۳
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.