محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 10 دیماه 95 به امامت آیت اله حسن زاده

 امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام‌جمعه موقت اهواز:

هدف فتنه ۸۸ ضربه‌زدن به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بود

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم و نظام مردمی است که دشمن در فتنه ۸۸ می‌خواست به این مؤلفه آسیب بزند.

آیت‌الله ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، ضمن توصیه به رعایت تقوا و اشاره به میلاد حضرت مسیح‌(ع) اظهار داشت: آغاز سال میلادی را به همه انسان‌ها و به ویژه مسیحیان تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه این هفته مناسبت‌های زیادی داریم، افزود: 16 دی ماه سالروز عملیات هویزه بوده که یکی از شهدای این عملیات شهید علم‌الهدی است و تنها شهدایی که در همان منطقه دفن شدند شهدای عملیات هویزه هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به چهلم شهدای حادثه تروریستی حله عنوان کرد: زائران خوزستانی به ویژه بانوان در انفجار حله به شهادت نائل شدند و این شهدا به جایگاه والایی که خداوند وعده داده بود‌، رسیدند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهدای در راه امام حسین(ع) اذن شفاعت است، گفت: گروه‌های تکفیری مزدور آمریکا و سعودی‌ها هستند و تمام این جنایات را آمریکا مستقیم انجام داده یا جنایات را هدایت کرده است و هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که این گروه‌های تکفیری مزدوران آمریکا نیستند.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به پیروزی مجاهدین در عراق و جبهه انقلاب سوریه بیان کرد: ان‌شاءالله شاهد نابودی گروهک‌های تکفیری و حامیان آنها باشیم. حق شهدای حله در سطح ملی و کشور به‌خوبی ادا نشد و امیدواریم که مشکلات خانواده‌های شهدای حله با همت مسئولان رفع شود.

وی با بیان اینکه یکی از نتایج و دستاوردهای مهم قرارگاه خاتم‌الانبیا ایجاد فضایی امن در کشور است، گفت: مقام معظم رهبری بیان کردند که دشمن درصدد تضعیف مولف‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی است، قدرت نظام جمهوری اسلامی برای هیچ‌کس قابل انکار نیست و یک قدرت از درون برخواسته است.

امام‌جمعه موقت اهواز افزود: قدرتی که نظام جمهوری اسلامی دارد نه تنها ما را حفظ کرده بلکه کشورهای منطقه را هم حفظ کرده است و یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم و نظام مردمی است که در فتنه 88 می‌خواستند به این مولفه آسیب برسانند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی پاسخ محکمی به فتنه 88 بود، ادامه داد: تجهیز به انواع قدرت‌های فکری، اقتصادی، اجتماعی و بسیج مردمی را نیاز داریم، با وجود اینکه فتنه 88 به نظام جمهوری اسلامی ضربه زد اما ظرفیت‌های نظام را افزایش یافت و مردم برای طرفداری از دین، نظام جمهوری اسلامی و ولی‌فقیه به میدان آمدند. ... تسنیم

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11 صبح با قرائت قرآن آقای حسینی

2- قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای حسینی

3-سخنرانی آقای شهریاری مسئول بسیج دانشجویی استان

4- سخنرانی آقای مریدی مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان

5- معرفی کتاب هفته

6-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط آیت اله حسن زاده  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمرضا بیات           مکبر: آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.59 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 7.5 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.