محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه22 بهمن  به امامت

حضرت آیت الله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز 

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

تشیع ، ولایت فقیه و حضور مردم از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است

 امام جمعه موقت اهوازگفت: اعتقاد به تشیع، ولایت فقیه و حضور مردم، از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است و در کنار آن عنایت حضرت ولی عصر (عج) باعث شد تا معجزه انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتد.

آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: اگر دین خدا و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم حمایت حضرت ولی عصر (عج) را خواهیم داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عزا نشستند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان نورسیده های کاخ واشنگتن که ایران را تهدید می کنند و فکر می گویند ما از آنها می ترسیم، زد.
وی ادامه داد: دلیل نام بردن روز 22 بهمن به عنوان یوم ا... به این دلیل است که در این روز دست اراده حق بر ملت ایران نمود یافت و رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی جای خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داد و نظامی قرآنی در ایران پایه گذاری شد.
وی گفت: این ایام را باید مرتب یادآوری کنیم چرا که یادآوری آن روحیه شکر و مقاومت را تقویت می کند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: آزادی و امنیت دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه فرا رسیدن ایام فاطمیه، سالروز تشکیل کمیته های انقلابی به دستور امام خمینی (ره)، سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) برای اعدام سلمان رشدی،سالروز تحریم خرید و فروش تنباکو، و سالروز شهادت دبیرکل حزب ا... لبنان توسط صهیونیست ها را گرامی داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اهواز بیان کرد: امید است که بیرق انقلاب اسلامی با رهبری امام خامنه ای به صاحب اسلامی ان امام عصر (عج) سپرده شود.
حجت الاسلام سید لطف اله سپهر درادامه بیان کرد: بیش از 15 هزار برنامه متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی و افتتاح پروژه های مختلف در مناطق مختلف خوزستان در ایام دهه فجر در این استان برگزار و یا به بهره برداری رسید. ...ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی       

2- سخنرانی سرلشکر صفوی 

3- معرفی کتاب هفته

4- ایراد خطبه ها و اقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری نماینده

مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت شهرستان اهواز

 مجری: آقای تاجر   مکبر : آقای حریریان

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.4 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 9.9 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.