محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

 

نمازجمعه ۵مهربه امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری برگزارشد

آیت الله موسوی جزایری:

عملکرد دکتر روحانی در نیویورک سنجیده بود خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری عملکرد دکتر روحانی در نیویورک را وزین و سنجیده ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه رییس جمهور در این سفر مدافع حقوق مسلم ایران اسلامی در جبهه دیپلماسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز، در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز، هفته دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: هفته دفاع مقدس یاد فتوحات و فتح آفرینان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به پنجم مهرماه، سالروز شکست حصر آبادان به دستور امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهارداشت: در این روز اتحاد مقدس و همدلی بین نیروهای ارتش، سپاه، و نیروهای مردمی برای نخستین بار برقرار شد که خیرات این اتحاد شکسته شدن حصر آبادان بود.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: حصر آبادان ضربه کمرشکنی برای دشمن بعثی و بسیار غرور آفرین برای نیروهای خودی بود.

دفاع مقدس تابلویی از ارزش های انسانی است

وی با بیان این که دفاع مقدس تابلویی است که دو رو دارد، ابراز داشت: یک روی این تابلو ایثارگری، شهادت، فداکاری و ارزش آفرینی نیروهای اسلام و روی دیگر آن جنایت، خونریزی، پلیدی و ننگی دشمن بعثی است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان افزود: این تابلو نشان دهنده عاقبت به خیری انسان خدایی و ننگ و بدبختی انسان شیطانی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، دانش آموزان را آینده سازان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید به گونه ای درس بخوانند که افزون بر این که ادامه دهنده راه شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی باشند، یاری دهنده اسلام ناب محمدی باشند.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: خوشبختانه با درایت های رهبر معظم انقلاب ایران اکنون در زمینه علمی نخستین کشور در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به دانشجویان بیان داشت: باید با تحقیق و پژوهش ایران را از کشورهای برتر در عرصه علمی و تکنولوژیکی کنید؛ همانگونه که در زمینه انرژی هسته ای دانشمندان ایرانی گوی سبقت را از دیگر کشورها ربوده اند.

دنیا نمی تواند در برابر حق مسلم ایران مقاومت کند

امام جمعه اهواز با بیان این که دنیا باید واقع نگر باشد و بداند تکنولوژی هسته ای ایران بومی و یکی از حقوق رسمی دولت و ملت ایران است، تأکید کرد: دنیا نمی تواند در برابر حق مسلم ایران مقاومت کند.

عملکرد دکتر روحانی در نیویورک وزین و سنگین بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رییس جمهور به نیویورک اشاره و این سفر را موفقیت آمیز خواند و گفت: آقای دکتر روحانی در دیدارهای خود بسیار وزین و سنگین عمل کرد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که شأن جمهوری اسلامی ایران حمایت از ارزش ها و مستضعفان است و از رییس جمهور به عنوان یک فرد روحانی چنین انتظار می رود، اظهار داشت: خوشبختانه رییس جمهور به این مسأله واقف بود و در این سفر مدافع حقوق مسلم ایران اسلامی در جبهه دیپلماسی بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین به سفر اخیر خود به لبنان و دیدار با سیدحسن نصرالله اشاره کرد و گفت: بنده حامل سلام گرم ایشان به مردم خوزستان و اهواز هستم.

قدردانی از زحمات شهردار پیشین اهواز و تأکید بر استمرار خدمات

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان در پایان با قدردانی از شورای شهر اهواز به سبب برنامه ریزی و سازماندهی مطلوب، ابرازداشت: از شهردار پیشین نیز که به واقع به شهر اهواز و مناطق محروم خدمت کرد قدردانی می کنیم.

امام جمعه اهواز با بیان این که همه مناطق شهری باید از عمران و آبادانی بهره مند باشند ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها ادامه یابد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۸

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.