محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 12مهر در مصلای اهواز به امامت حجت الاسلام حاجتی برگزار شد.

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11 صبح با قرائت قرآن آقای کریم منصوری

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام بزاز

3- زیارت آل یاسین توسط حجت الاسلام بزاز

4- ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت شهرستان اهواز

مجری:آقای محمد رضا بیات                          مکبر :آقای سمیع

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز،  امروز در آیین خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، امام خمینی(ره) را نمونه بارز تقوای الهی عنوان کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) مرد تقوا بود، مردی که با رعایت این فریضه الهی پایه های پوشالی ابر قدرت جهانی، یعنی آمریکای فاسد را به لرزه در آورد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که محور و سیره زندگی ما همان راه و سیره امام راحل است، گفت: محور و الگوی ما مسلمانان برای پیمودن راه امام خمینی(ره) که همان راه والای ارزش های ناب اسلامی است، فردی جز حضرت امام خامنه ای نیست؛ چرا که این مرد بزرگ جهان اسلام، آیینه ای تمام نما از امام خمینی و هبه آقا امام زمان(عج) به ملت بزرگ ایران است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان به انتشار مقاله ای در یکی نشریات آمریکایی اشاره کرد و بیان داشت: چندی پیش یکی از نشریات آمریکایی در مقاله ای این چنین آورده است که «ما می دانیم سازمان سیا گروهی را برای ضبط و مطالعه دقیق همه سخنرانی های رهبر ایران استخدام کرده است؛ اما پس از مدتی آنها اذعان کرده اند که ما با یک مشکل بزرگی مواجه شده ایم و آن چیزی جزء عدم درک صحیح جملات و مفاهیم نقل شده از سوی رهبر ایران نیست.».

آیت الله خامنه ای کیست

وی در ادامه افزود: چند هفته قبل یکی دیگر از نشریات سازمان سیا با عنوان « Foreign Affair» عکسی بزرگ از چهره مقام معظم رهبری را بر روی جلد خود چاپ کرده و با تیتری درشت روی آن می نویسد «آیت الله خامنه ای کیست؟»، پس از آن وقتی از سردبیر این نشریه دلیل آن را سؤال می کنند، او در پاسخ میگوید: از آن جایی که تصمیمات این مرد(مقام معظم رهبری) جهانی و آثار بین مللی و منطقه ای پیدا کرده، ما برای شناخت بهتر او این شماره از نشریه را به معرفی و بررسی شخصیت او اختصاص دادیم؛ چرا که این مرد آن چنان قدرتمند است که وقتی تصمیمی را در تهران اتخاذ می کند، تمام نقشه های دشمن در سطح منطقه غرب آسیا نابود می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران محدود به ایران نیست، اذعان داشت: این انقلابی که امام خمینی(ره) بنیانگذار آن بودند، محدود به ایران نبوده و همچنان در حال پیشروی است تا آنجا که امام زمان (عج) ظهور کند و زمام امور را در دست گیرند.

ما به آقای روحانی اعتماد کامل داریم اما به آمریکایی‌ها خیر‌!

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که ما به آقای روحانی اعتماد داریم، اظهار داشت: ما به آقای روحانی اعتماد داریم و معتقدیم که ایشان در تلاش برای تحقق چهارچوب سیاست و منویات مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل هستند، اما با صراحت اعلام می کنیم که ما به آمریکا هیچ گونه اعتماد و اعتقادی نداریم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه با بیان این که مواضع با صلابت و خوب آقای رییس جمهور در آمریکا شایسته و قابل سپاسگزاری است، بیان داشت: امیدواریم دولتمردان نظام اسلامی ایران این دست چدنی را از زیر دستکش مخملی به خوبی نظاره کنند و همچون مردم همیشه در صحنه ایران نسبت به آن عکس العملی خوب و به موقع نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به این که امت حزب الله ایران همواره مراقب تحولات سیاسی ایران هستند، اظهار داشت: افرادی که در در فتنه 88 سکوت اختیار کرده و با این سکوت خود اجازه تعرض و بی حرمتی به آرمان های انقلابی اسلامی ایران را دادند، کسانی بودند که با دشمن همراه شده و دست دوستی به سوی صهیونیست ها و ضدانقلابی ها بلند کردند.

امام جمعه موقت اهواز، به آزاد شدن برخی از فتنه گران از سوی مقامات قضایی ایران اشاره کرد و گفت: «آقای فلانی» مراقب خودت باش، اگر نظام ترحمی در حق تو کرد، مبادا دچار توهم شوی و نقشه ای دیگر برای نظام اسلامی ایران تهیه کنی! مردم حزب الله ایران به خوبی از ارتباطات تو با سرویس های جاسوسی آمریکا و دیدارهای مشکوکت با آقای جرج سورس با خبر بوده و اجازه کوچک ترین اقدامی را به شما نخواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه تأکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی ایران، یقین کنید که مردم حزب الله ایران با بصیرتی کامل و چشمانی باز در راه دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده و پشت سر رهبری از دولتمردان ایران دفاع خواهد کرد و در صورت تخطی آمریکا و حمله آنان به ارزش ها و آرمان ها، برای بار دیگر در میدان حاضر شده و با مشتی کوبنده بر سینه دشمن می زنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار داشت: در این چند روز اخیر صدای زمزه افرادی به گوش می رسد که برای بار دیگر خواهان نوشاندن جام زهر به مقام مظعم رهبری هستند، اما آنان یقین کنند که تا مردم آگاه و ولایتمدار ایران در صحنه هستند این آرزو را به گور خواهد برد.

 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.54 مگابایت
 

 

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 4.1 مگابایت
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.