محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه19مهر در مصلای امام خمینی(ره)اهواز به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 11 صبح با قرائت قرآن آقای ایسوند

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام مالکی

3- سخنران: سردار اسحاقی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان خوزستان

4- زیارت آل یاسین توسط آقای درفشان

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

    مجری: آقای تاجر                             مکبر: آقای درفشان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز با بیان این که توجه به رهنمود های رهبر معظم انقلاب راه گشای مشکلات کشور است، اظهارداشت: در سفر موفق رئیس جمهور ما به آمریکا که با دیپلماسی نرمش قهرمانانه همراه بود دیدیم که چگونه پیش بینی های رهبر معظم انقلاب به اثبات رسیدند.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی قبل از سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک گفته بودند که دیپلماسی اسلامی کار خوبی است، آقایان دیپلماسی نرمش قهرمانانه را انجام دهند؛ اما من نسبت به این موضوع خوش بین نیستم که دولت و رئیس جمهور امریکا بخواهد صادقانه با ایران ارتباط برقرار کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: مقام معظم رهبری به رئیس جمهور گفته بودند که شما کار های قانونی خود را بر اساس مصلحت ها انجام بدهید، اما سرانجام همان اتفاقی افتاد که رهبر انقلاب پیش بینی کرده بود.

استاد عالی حوزه علمیه دباره تغییر مواضع دولت آمریکا در نشست با رژیم صهیونیستی گفت: در نشست نتانیاهو با اوباما دیدیم که رئیس جمهور آمریکا مواضع قبلی خود را انکار کرده و با برخوردی جاهلانه و سخیف موضع خود را به نفع رژیم صهیونیسم تغییر داد.

 جمهوری اسلامی ایران مانند نورماه شب چهارده در آسمان دنیا می درخشد

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: با توجه به ظلم هایی که دولت های غربی در دنیا به وجود آورده اند جمهوری اسلامی مانند ماه شب چهاردهم در آسمان دنیا می درخشد و دنیا را پر از نور کرده است.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: انسان های حق طلب، فهیم و منصف عالم همسو و موافق با جمهوری اسلامی ایران و مواضع حق طلبانه او هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با کوچک و نادان خوانده دولت آمریکا و اسرائیل اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل اگر از ملت خودشان نظر سنجی کنند خواهند دید که بیشتر ملت آمریکا طرفدار جمهوری اسلامی ایران بوده و مخالف مواضع خصمانه صهیونیستها و دولت آمریکا که هستند.

آیت الله موسوی جزایری دخالت صهیونیست ها در دولت آمریکا را سبب ناتوانی دولت در اداره امور کشور دانست و افزود: دولتمردان آمریکا زیر انگشتان دست صهیونیسم هستند و قدرت حرکت و ابتکار ندارند، حتی مصالح مربوط به کشور خودشان را نیز نمی توانند کنترل کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مواضع ظالمانه دولت های غربی در دنیا گفت: اگر در دنیا نظر سنجی شود خواهیم دید که چشم مردم عدالت طلب و حق جو دنیا به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است.

استاد عالی حوزه علمیه ضمن قدر دانی از سید جعفر حجازی استاندار پیشین خوزستان بیان داشت: از خداوند بزرگ می خواهیم عبدالحسین مقتدایی استاندار جدید خوزستان  را در کار ها موفق گرداند و مشکلات بزرگ استان مانند کار و اشتغال برای جوانان برطرف شود.

آیت الله موسوی جزایری درپایان از نیروی انتظامی استان به دلیل ایجاد نظم، امنیت و آرامش در شهرهای مختلف استان خوزستان قدردانی کرد.

 

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 3.37 مگابایت
 

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 3.67 مگابایت
 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۹
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.