محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان اهواز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبوی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

 

همایش ده هزار نفری لبیک یارسول الله با هدف گسترش حمایت ازپیامبر و محکومیت نشریه فرانسوی شارلی ابدو در روز جمعه باحضور چشمگیر امت حزب الله و شخصیت های مذهبی و سیاسی و اقشار بسیجیان و حلقه های تربیتی صالحین  ناحیه امام علی علیه السلام  وبا همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزارشد.

 

 

در این مراسم بسیجیان با سردادن شعارهایی به محکومیت توهین رسانه های غربی به پیامبر به بهانه آزادی بیان پرداختند.

 

 

 این برنامه با  تلاوت قرآن آیاتی چند از کلام الله مجید وسرود ملی رسما آغاز گردید.

 

 در ابتدای این مراسم سرهنگ پورحسن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)حضور بسیجیان  و اقشار مختلف مردم غیور اهوازی را گرامی داشت وافزود :هدف از برگزاری تجمع  را توهین دول استکبارنسبت به پیامبر بزرگ اسلام  بازگو کرد.

 

در ادامه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بابیان  اینکه  دشمن می خواهد رذالیت و شیطانیت را در جوامع منتشر کند گفت : آنچه دستاورد پیامبر عظیم شان بوده است و در جهت اصلاح جامعه  تاکنون به کار رفته است اینان  می خواهند را نابود سازند اما برخلاف میلشان جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت امام راحل  وشهدای والا مقام  و ملت دلاور ایران اسلامی و با پرچم داری مقام معظم رهبری  در راستای توسعه معرفت دینی  و باور های دینی استوار است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد:ما مفتخریم عزیزانی داریم که جان عزیز خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از این باورها و ارزشها دفاع کردند و در این را به  مقام عظیم شهادت نائل گشتند و بدانند ما سربازان فدایی ولایت فقیه  باعنایت خدواند منان روز به روز مستحکم تر و محکم تر و قوی تر به این راه ادامه می دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه باور های ایجاد شده توسط  امام خمینی در جامعه  استمرار خواهد داشت گفت :ما در دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم انقلابی که می رود پرچم اسلام را درجهان به اهتزاز در بیاورد و امام خمینی این باور که خدا را باور داشته باشیم نه کد خدا را ازسال ها پیش برای ما ایجادنموده است .

 حاجتی افزود:نسل جوان ما سربازان انقلابی هستندبه گفته امام خمینی (ره)که فرمودند مبارزه طولانی است و مرحله اول این است که حکومت اسلامی و جهان اسلام متوجه این امر مهم شوندو اسلام را به کل جهان معرفی گردد.

 

دراین مراسم به برگزیدگان جشنواره صالحین و بسیجیانی که در مسابقه قرآنی مقام کسب کرده بودند جوائزی اهداشد.

 

در ادامه سردار شاهوارپور از حلقه های صالحین و ابتکارات وخلاقیت متربیان بازدید نمودند.

حسن ختام این مراسم   استقبال ازنماز ظهر جمعه بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.