محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 28 فروردین به امامت آیت الله دکتر حیدری

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ

نمازجمعه 28 فروردین در مصلای امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حضرت آیت الله دکتر حیدری

امام جمعه موقت اهواز برگزار شد

امام جمعه موقت اهواز گفت:

 مذاکرات هسته ای سرنوشت کشور ما را رقم می زند و نباید هرگونه توافقی موجب ذلت این مملکت شود.

آیت الله محسن حیدری در خطبه نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر، با اشاره به اهمیت مذاکرات هسته ای اظهار کرد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه فصل الخطاب این بحث ها بود.

وی افزود: منتقدان بیانیه لوزان به گونه ای سیاهنمایی کردند که همه چیز برای کشور ایران از دست رفته است اما رهبر معظم انقلاب ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده، یک سری خطوط قرمز برای این مذاکرات اعلام کردند و اصل مذاکرات را برای رد تحریم ها عنوان کردند که باید در روز پایان مذاکرات تحریم ها برداشته شود.

آیت الله حیدری گفت: همچنین رهبر معظم انقلاب بحث نظارت بر تاسیسات هسته ای را قابل قبول دانست اما این نظارت باید به صورت متعارف باشد و خارج از عرف نباشد که ذلت را برای کشور ایران به همراه خواهد داشت.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در این نظارت ها مسایل امنیتی کشور باید رعایت شود و نظارت به سمت مراکز نظامی و امنیتی نرود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این مساله رییس جمهور نیز به دنبال مواضع رهبری، اعلام کرد که هیچ توافقی را امضا نمی کنیم مگر اینکه همه تحریم ها در آن روز لغو شود.

وی در ادامه در خصوص درگیری ها در کشور یمن گفت: کشور 25 میلیون نفری یمن بیش از سه هفته است که مورد تاخت و تاز جنگنده های عربستانی قرار گرفته است؛ باید از کشور یمن در برابر قطعنامه شورای امنیت ضد این کشور، که البته صدور آن بعید نبود، حمایت شود.

وی با ذکر اینکه بحث یمن هم اکنون مشکل اصلی جهان اسلام است افزود: حاکمان کشور عربستان، یهودیانی هستند که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند؛ دنیای اسلام باید برای رهایی بخشیدن مکه و مدینه از دست این متجاوزان اقدام کند.

آیت الله حیدری ادامه داد: اقدام بجای کشور ایران در لغو سفرهای زیارتی عمره بسیار ستودنی است و با این تصمیم نشان داد که عزت ملسمانان ایران بسیار بالاتر از یک زیارت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کشور عربستان هنوز درباره حادثه فرودگاه جده ، عذرخواهی رسمی نکرده است لذا نباید اجازه داد که کرامت مومن، زیردست یک مشت آدم متعفن لگدمال شود.

وی در ادامه با یادآوری 29 فروردین روز ارتش و بیان اینکه حضور ارتش در نماز جمعه نماد اقتدار نظام و تدین و تشرع ارتش جمهوری اسلامی است، افزود: دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران است که این نهاد نیز در کنار ارتش جمهوری اسلامی گام های بلندی در امنیت کشور و کارهای زیربنایی از جمله در قرارگاه خاتم الانبیا دارد.

وی در خصوص شعار سال هم گفت: شعار همدلی و هم زبانی دولت و ملت ، ضرورت فعلی مملکت ایران است و همه باید برای عملی کردن این شعار تلاش کنند....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای دانشمند

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام  حسن زاده

3- سخنران قبل از خطبه امیر سرتیپ شهبازیان فرمانده لشکر 192 خوزستان

4- ایراد خطبه ها و اقامه نماز توسط حضرت آیت الله دکتر حیدری  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای تاجر                مکبر :آقای کاظمی

  دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 15.2 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 25 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۸
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.