محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نماز جمعه22خرداد 94 به امامت حجت الاسلام حاجتی

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

نمازجمعه22 خرداد 94 در مصلای مهدیه  امام خمینی(ره)اهواز

به امامت حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز:

غربی ها،خواب بازرسی از مراکز نظامی ایران را به گور می برند

حجت الاسلام حاجتی:استکبار جهانی و اسرائیل، خواب بازرسی از دانشمندان هسته ای و مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران را به گور می برند.

 

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نمازجمعه این هفته اهواز در جمع نمازگزاران، با بیان ادامه مذاکرات ایران با گروه موسوم به 1+5، گفت:تا زمانی که مردم دوستدار ولایت، علما، ائمه جمعه و جماعات در صحنه بوده و از فرامین ولی فقیه عادل جامع الشرایط پیروی کنند، توطئه هیا دشمن هیچ تاثیری بر کشور نخواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها بدانند که با مردمی انقلابی، ولایتمدار و دلباخته ائمه اطهار و پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) مواجهند و مردم نیز با گذشت بیش از 35 سال از عمر انقلاب، هنوز شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد:این مردم با تاسی از مکتب امام حسین و خط سرخ شهادت، تا آخرین قطره خون همچون شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلا حرم از خود دفاع کرده و قدمی از آرمان های خود عقب نشینی نمی کند.

خطیب جمعه موقت اهواز در ادامه سخنانش با توصیه به مسئولان مبنی بر ایستادگی در برابر زیاده خواهان، افزود:امام راحل (ره) نیز همیشه مردم و مسئولان را به اتحاد و همدلی و ایستادگی در برابر دشمن توصیه می کرد.

وی همچنین در پایان سخنانش با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مومنان را به پیشه کردن تقوا رد همه امور زندگی و حفظ شئونات این ماه توصیه کرد....ایرنا

 

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت 12.15 صبح با قرائت قرآن آقای عچرش

2- بیان احکام  توسط حجت الاسلام جعفری

3- معرفی کتاب خط امام از نشر معارف

4- سخرانی قبل ازخطبه مهندس چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان

5-  ایراد خطبه ها واقامه نماز توسط حجت الاسلام حاجتی  امام جمعه موقت شهرستان اهواز

    مجری: آقای محمد رضا بیات                     مکبر: آقای سمیع

دریافت فایل صوتی خطبه ها:

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 5.71 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 14.3 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.