محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 9 بهمن 94

به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

امام جمعه اهواز:

پسابرجام نباید باعث تعطیلی کارخانه ها شود

 امام جمعه اهواز گفت:تعاملات بین المللی پسابرجام نباید منجر به بعطیلی کارخانجات و بیکار شدن کارگران شود چرا که ایران اسلامی کشوری تولید کننده و دارای اقتصادی قوی است

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به سفرهای اخیر رئیس جمهوری به کشورهای اروپایی افزود: این سفرها بی شک در رابطه با قراردادهای مهم اقتصادی است و امید است با حفظ احترام متقابل و رعایت عزت اسلامی این دیپلماسی و ارتباطات روز به روز بیشتر شود.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان این که هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند تکنولوژی مورد نیاز خود را فراهم سازد گفت: تعامل با کشورهای دنیا باعث شکوفایی اقتصادی دو طرف می شود.

موسوی جزایری تاکید کرد: اگرچه مسئولان کشور به این موضوع توجه ویژه دارند اما باید از واردات غیرمجاز و قاچاق های بی رویه نیز با اقتدار جلوگیری شود.

وی ادامه داد: ملت ایران باید استفاده از کالای خارجی را در صورتی که در داخل نمونه مشابه آن وجود داشته باشد را حرام بدانند و هرگز کالای خارجی را به کالای ساخت کارگران ایرانی ترجیح ندهند.

خطیب نمازجمعه اهواز افزود: بی شک مسئولان کشور و تیم مذاکرده کننده برای استفاده هرچه بیشتر مردم از کالای داخل تاکید فراوان دارند اما در چنین شرایطی باید از فرصت ها به خوبی استفاده کرد تا رونق اقتصادی کشور را بیشتر از همیشه شاهد باشیم.

وی به حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در داخل کشور اشاره کرد و گفت: در زمان پسا برجام سرمایه گذاری ها در داخل فراوان است و بخش خصوصی در رفع معضل بیکاری نقش موثری دارد اما متاسفانه در خوزستان این موضوع خیلی جایگاهی ندارد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: لیست کامل شرکت های خصوصی که در کشور سرمایه گذاری خود را آغاز کرده اند را بررسی کرده ایم و 80درصد این شرکت ها در تهران و باقی آن در سایر استان ها ورود کرده اند و در خوزستان این آمار صفر است و همین امر ما را ناراحت کرده است.

وی همچنین به انتخابات و موضوع رد صلاحیت ها نیز اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر حماسه بزرگی را در پیش داریم و یک مرحله آن که امر ثبت نام و تایید صلاحیت ها بوده را پشت سر گذاشته ایم اما عده ای از افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده است همواره گله مند و معترض هستند.

وی افزود: شورای نگهبان برای ما مرجع است و ما نیز تابع تصمیمات آن ها هستیم اما امید است در رسیدگی های بعدی افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده است مورد بررسی مجدد قرار گیرند.

وی گفت: همه ما سرباز این نظام هستیم و مسئولیت های بزرگی را بر گردن داریم و اگر در یک سنگری نتوانستیم به نظام خدمت کنیم نباید ناراحت باشیم چرا که در این نظام سنگرهای خالی بیشماری برای خدمت وجود دارد....ایرنا

برنامه های این هفته:

1- شروع برنامه در ساعت11صبح با قرائت قرآن آقای سعیدی

2- بیان احکام توسط حجت الاسلام طبیب 

3-قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای کاظمی

4- معرفی کتاب هفته                         

5- سخنرانی حجت الاسلام بلک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان

6- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

مجری: آقای تاجر        مکبر : آقای کاظمی

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.1 مگابایت

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 7.55 مگابایت

دریافت فایل سخنران :

دریافت
عنوان: حجت الاسلام بلک
حجم: 6.79 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.