محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

محراب آدینه

ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز

نمازجمعه 23 مهر  95

 به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

 در مصلای امام خمینی(ره)اهواز برگزار شد.

خطیب نماز جمعه اهواز:
در سوریه نیز اوضاع ثابت می کند که پیش بینی های جمهوری اسلامی چقدر دقیق هستند که روسیه در مذاکرات با آمریکا به طور صریح اعلام کرد که آمریکا صداقت ندارد و پشتیبان تروریست ها است.
 آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، آیت الله اشرفی اصفهانی اظهار کرد: خون این شهدا پشتوانه این انقلاب است و خدای بزرگ این انقلاب را به برکت این خونها از هر گزندی مصون میدارد.

وی در ادامه با اشاره جنایت عربستان در بمباران مجلس ترحیم در یمن تصریح کرد: این جنایت هولناک را محکوم می کنیم و ان شاءالله خداوند مردم یمن را پیروز بگرداند.

امام جمعه اهواز افزود: این جنایت هیچ توجیهی ندارد، جمیع قوانین بین المللی در روز روشن نقض می شود اما آمریکایی ها آن را محکوم نکردند، در صورتی که اگر قاتلی در ایران محکوم به اعدام شود، صدای آنها در می آید.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به سفر هیاتی از استان بصره عراق به استان خوزستان اظهار کرد: این هیات عراقی برای تحکیم روابط به خوزستان سفر کردند و مسئولین ما نیز از آن استقبال کردند، امیدوارم روابط میان این دو کشور مسلمان و همسایه روز به روز تحکیم یابد.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: صدام و بعثی های کافر نمی خواستند ارتباطی با ایران برقرار شود اما اکنون این خواست ملت ولایتمدار عراق است که امیدوارم مسئولین استانی و کشوری ما پاسخ مثبت بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به ورود بدون موافقت نیروهای ترکیه به خاک عراق، تصریح کرد: این موضوع خلاف قوانین بین المللی است، ما این حرکت را اشغالگری می دانیم و آن را محکوم می کنیم.

وی افزود: در سوریه نیز اوضاع ثابت می کند که پیش بینی های جمهوری اسلامی چقدر دقیق هستند که روسیه در مذاکرات با آمریکا به طور صریح اعلام کرد که آمریکا صداقت ندارد و پشتیبان تروریست ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: وزارت اطلاعات در روزهای اخیر گروهی خطرناک را در کرمانشاه متلاشی کردند که جای تشکر از آنان را دارد....هورنیوز

برنامه های این هفته:


1- شروع برنامه در ساعت12صبح با قرائت قرآن آقای تاجر

2- معرفی کتاب هفته

3-سخنرانی آقای شنبدی مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان

4-سخنرانی آقای حجت الاسلام سعدی

5- ایراد خطبه ها واقامه نماز جمعه توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده

ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز

مجری: آقای تاجر        مکبر : آقای درفشان

دریافت فایل صوتی خطبه ها :

دریافت
عنوان: خطبه اول
حجم: 6.3 مگابایت

 

دریافت
عنوان: خطبه دوم
حجم: 5.37 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۳
علی طاهری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.